اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Poppi Clementino یک کارخانه جدید را برای Cotto Petrus ایجاد می‌کند.

Cotto Petrus کارخانه Roteglia خود را به یک سیستم کاملاً خودکار برای بازیابی حرارتی سه کوره و انتقال آن به خشک کن و اسپری درایر مجهز می کند.

در ادامه خدمات پیشین، شرکت تولید کننده سرامیک Cotto Petrus برای نصب یک سیستم بازیابی حرارتی در کارخانجات این شرکت در روتگلیا (ایتالیا) با Poppi Clementino یک قرارداد همکاری امضا کرد.

بر اساس تجربه گسترده در بهینه‌سازی مصرف انرژی به ویژه در صنایع سرامیک، Poppi Clementino یک سیستم سفارشی طراحی کرد که به‌کارگیری دوباره تمامی انرژی که در حال حاضر با ورود به جو اتلاف می‌شود را بدون تغییر در فرایند تولید یا عملکرد تجهیزات کارخانه (کوره‌ها، خشک‌کن‌ها و خشک‌کن‌های پاششی)، امکان‌پذیر می‌کند.

این سیستم با جمع‌آوری هوای خنک‌کننده میانی و نهایی از سه کوره رولری نسل جدید و تغذیه آن به سه خشک‌کن افقی و یک اسپری درایر (مدل ATM-10)، حرارت را بازیابی خواهد کرد. این امر، مقدار قابل توجهی از اتلافات انرژی اولیه را بازیابی می‌کند و در پی آن، کاهش قابل ملاحظه‌ای در آثار گازهای گلخانه‌ای و میزان انتشار دی‌اکسید کربن به جو را سبب خواهد شد.

فرایند طراحی، شامل بررسی عمیق کارخانه Cotto Petrus به منظور تعیین چیدمان مناسب خط لوله می‌شد به شکلی که نه تنها از فضای موجود استفاده بهینه شود، که امکان نصب آسان سیستم نیز فراهم باشد. سطح بالای اتوماسیون کارخانه به همراه به‌کارگیری سیستم هوشمند Poppi باعث شد که اولویت بازیابی گرمایی به اسپری درایر به عنوان بیشترین مصرف‌کننده انرژی، اختصاص یابد. این سیستم قابلیت استفاده از اعتبارات بهره‌وری انرژی (EECs) که توسط دولت ها ارائه میشود و نیز سامانه کمکی کنترل با تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر برای آنالیز مقدماتی شرایط کارکرد کارخانه به صورت همزمان و اقدام سریع برای بهینه‌سازی عملکرد آن را دارد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید