اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نصب تجهیزات Poppi Clementio در کارخانۀ جدید New Pearl چین

کارخانۀ جدید تولید کاشی­‌های با اندازۀ بزرگ در Sanschui ,Foshan، از یک سیستم جدید و یک‌پارچۀ بازیابی حرارت بهره می­‌برد.

گروه New Pearl، بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ کاشی در چین، ازPoppi Clementino در Reggio Emilia که دارای تجارب گسترده‌­ای در زمینۀ صرفه جویی در مصرف انرژی است، برای طراحی و ساخت یک سیستم کاملا خودکار بازیابی حرارتی برای کاهش میزان مصرف انرژی دستگاه­‌ها در کارخانۀ جدید خود در Sanshui (Foshan) که به تولید کاشی­‌ها و اسلب­‌های سرامیکی بزرگ اختصاص داده شده است، کمک می‌گیرد.

این دستگاه که در اندازه­‌ای مطابق با نیاز مشتری ساخته ­شده­ است بسیار انعطاف­‌پذیر بوده و از گرمای بازیابی شده از یک کورۀ دو کاناله بهره می‌­برد. وجود دو مبدل حرارتی نوآورانه که خود تمیز شونده و دارای راندمان بالا هستند (در نتیجۀ ارتقای مدل‌­های قبلی) باعث می‌­شود تا مقدار قابل توجهی هوای گرم تمیز به خشک­‌کن‌­ها و پیش‌­خشک­‌کن‌­ها عرضه‌ ­شده و از این طریق مقدار گاز متان مصرفی و انتشار گاز دی‌­اکسید کربن کاهش پیدا کند.

Poppi با به­ کارگیری پیشرفته‌­ترین نرم‌­افزار مدل‌­سازی عددی، الگوهای جریان و جریان‌­های داخل دستگاه را مورد بررسی قرار داد تا با بهبود طراحی داخلی خود به راندمان حرارتی بی­‌سابقه­‌ای در صنعت سرامیک دست پیدا­کند.

از دیگر مزایای سیستم جدیدی که به New Pearl عرضه­ شده ­است، سیستم نظارت از دور است. با بهره­ گیری از این امکان، امکان کنترل عملکرد به صورت همزمان و در زمان واقعی و همچنین مدیریت از راه دور و تنظیم مجدد پارامترهای خاص اجزای یک‌پارچه جهت دست‌یابی به حداکثر کارایی در (شیرآلات، سوئیچ­‌های فشار، ترموکوپل‌­ها و غیره) وجود دارد.

کارخانۀ New Pearl در نوامبر گذشته و با وجود همه‌­گیری با کمک‌­های ارزشمند تکنسین‌­های محلی نصب و راه‌­اندازی شد. این راه‌­اندازی نقطۀ عطفی برای Poppi است که پیش از این نیز مورد پذیرش گروه‌های بزرگ سرامیکی در جهان قرار گرفته ­‌بود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید