اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت جدید Plastorgomma Russia بنیانگذاری شد

Plastorgomma Service و شریک درازمدت روسی آن Polymer MC، شرکت تازه‌ای را راه‌اندازی کردند که آن‌ها را قادر خواهد ساخت تا خدمات جامع‌تر و سریع‌تری را به بازار روسیه ارائه دهند.

plastorgomma russia elencoPlastorgomma Service (روبیه‌را، رِجیو اِمیلیا) که شرکتی متخصص در تدارک محصولات فنی صنعتی است (انتقال قدرت، پنوماتیک، لوله‌کشی صنعتی و قطعات یدکی برای صنعت سرامیک) در طول برگزاری Tecnargilla 2018، گشایش شعبه جدید خود واقع در نزدیک مسکو در ماه سپتامبر را اعلام کرد.

Plastorgomma Service که پیش از این هم به عنوان تأمین‌کننده مستقیم از طریق شراکت‌های تجاری در بزرگ‌ترین نواحی تولید سرامیک جهان حضور داشت، در پنجاهمین سالگرد خود تصمیم بر آن دارد که برنامه بین‌المللی‌سازی خود را بیشتر توسعه دهد.

plastorgomma service rankin logo NEW elencoرئیس شرکت، کلودیو زامبِلی (Claudio Zambelli) و شریک دراز مدت روسی آن اَلِکسی بارانوف (Alexey Baranov) صاحب Polymer MC، با راه‌اندازی Plastorgomma Russia همکاری بیست ساله خودشان را تقویت کردند. این کار آن‌ها را قادر خواهد ساخت تا خدمات جامع‌تر و سریع‌تری را با یک انبار محصول با موجودی ثابت و یک تیم محلی از همکاران فنی و فروش ارائه دهند.

همچنین Plastorgomma Service از طریق موافقت‌نامه‌ای که در 2016 با Rankin USA امضاء شد، حضور خود را در بازار ایالات متحده تثبیت کرده است. Rankin USA یک شرکت قطعات صنعتی واقع در کارولینای شمالی است و به مدت بیش از 25 سال با یک موجودی از محصولات آماده تحویل، مدیریت دقیق تدارکاتی و حضور محلی مداوم، به صنعت سرامیک آمریکا خدمات ارائه کرده است. شراکت با Plastorgomma Service امکان ارائه وسیع‌ترین طیف از محصولات را از طریق یک زنجیره تدارکاتی کارآمد با ارسال‌های منظم از طریق دریا و از ایتالیا فراهم خواهد ساخت.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید