اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Peronda سرمایه‌گذاری مهمی در فرآیند تمام دیجیتالی System انجام می‌دهد

تجهیزات تدارک دیده شده توسط شرکت سیستم (System) برای کارخانه‌ای در اُندا (Onda) شامل تعدادی از واحدهای Creadigit برای چاپ inkjet تک گذره می‌باشد.

system ceramics logo
یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های شرکت System در بازار اسپانیا در سال 2018، خط جدید تمام دیجیتالی در پِروندا (Peronda) است که به تولید سطوح پرسلانی سایز بزرگ اختصاص دارد.
تعدادی از واحدهای کِرِآدیجیت (Creadigit) برای چاپ inkjet (جوهر افشان) تک گذره برای سایزهای 1200×1200، 1000×1000 و 1800×600 mm در کارخانه‌ای در اُندا (کاستلیون) نصب شدند.
همچنین این خط با یک سامانه دیداری نوآورانه Creavision و سامانه خود – تنظیم مجهز شده است که وقتی کاشی وارد چاپگر Creadigit می‌شود، کاشی را بازرسی می‌کند و تصویر گرافیکی را با موقعیت واقعی کاشی با دقت تضمین شده یک دهم میلی‌متر تطبیق می‌دهد.
Peronda با نصب سامانه مالتی‌جِکو (Multigecko) برای درجه بندیِ سطوح سرامیکی بزرگ و یک دستگاه بسته بندی BS08 و یک پالت چین گریفون (Griffon)، اولویت خود را برای راهکارهای شرکت System جهت مرحله انتهای خط تأیید کرده است.

system creavision

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید