اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Panariagroup با برند Lea Ceramiche خود در Grand Paris Express شرکت خواهد کرد

برند Lea Ceramiche از گروه Panaria و برنده جایزه خلاقیت‌های ارزشمند برجسته از هاروارد، مسئول تامین سطوح سرامیکی برای بزرگترین پروژه ساختمانی اروپا شده است.

برند Lea Ceramiche از گروه Panaria مسئول تامین %50 از سطوح سرامیکی موردنیاز پروژه Grand Paris Express شده است. در این پروژه برای پوشش کف و دیوارهای 28 ایستگاه در دست ساخت در آستانه بازی‌های المپیک 2024 در خط 4 متروی پاریس، از بیش از 110.000 مترمربع کاشی استفاده می‌شود.
مصالح عرضه شده بسیار بادوام بوده و از مشخصات فنی استثنائی و گواهینامه ATEx (ارزیابی آزمایش فنی) صادره از مرکز علمی و فنی ساختمان (CSTB)، بهره می‌برند. Lea Ceramiche همراه با کنسرسیومی از شرکت‌ها (CS Group، Mapei و Pedrazzini) برای تامین مواد باقیمانده در این مناقصه شرکت کرد.

Lea Ceramiche از ماه مه 2022 به بعد و به سفارش مشتری خود ADP (Aeroport de Paris)، سطوح سرامیکی موردنیاز برای ایستگاه فرودگاه Orly را عرضه خواهد کرد. این سفارش شامل بیش از 7000 متر مربع کاشی کف برای استفاده در یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های متروی پاریس، یعنی خط متروی 14 (که قرار است در سال 2024 افتتاح شود) و خط متروی 18 (که برای افتتاح در سال 2027 برنامه‌ریزی شده است) می‌باشد.


Emilio Mussini مدیریت Panariagroup اظهار داشت: “افتخار داریم که بخشی از پروژه اجرای تغییرات در یکی از مهم‌ترین پایتخت‌های اروپا هستیم. Lea Ceramiche به‌عنوان یک برند ایتالیایی پیشرو و شناخته‌شده در معماری و طراحی داخلی، پیشتر نیز با طراحان فرانسوی مشهوری مانند Norguet و Nigro همکاری و در قراردادهای تامین عمومی و خصوصی مهمی در فرانسه از جمله تامین کاشی برای پروژه مترو Porte de Versailles Metro، مک دونالد، Okko و Société Générale مشارکت داشته است.

پروژه Grand Paris Express با 200 کیلومتر مسیر تازه و 68 ایستگاه جدید متصل، بزرگ‌ترین پروژه زیرساختی اروپا بوده و بایستی تا سال 2030 به پایان برسد.

این پروژه چهاردهمین جایزه Veronica Rudge Green دانشگاه هاروارد در طراحی شهری را به دلیل نوآوری‌های ارزشمند برجسته خود دریافت نموده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید