اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
با انجام تست بر روی همه کارکنان، Pamesa تولید را از سر گرفت

این نخستین شرکتی است که این اقدام را با آزمایشات دوگانه سِرم‌شناختی و سواب برای حدود 2،200 کارمند انتخاب کرده است.

 یکی از نخستین شرکت‌های سرامیکی در منطقه کَستِلیون (Castellón) که تولید خود را پس از توقف 15 روزه از سر گرفت، گروه Pamesa است که در روز جمعه 10 آوریل اولین کارخانه را راه‌اندازی کرد و به تدریج تا دوشنبه 13 آوریل ادامه یافت، به طوری که تا سه‌شنبه 14 آوریل به طور کامل عملیاتی شد.

اما این گروه به سرپرستی فِرناندو روئیگ (Fernando Roig) تأکید دارد که فعالیت‌ها در ایمنیِ کامل از سر گرفته شوند. نه تنها این گروه خرید ماسکهایی را که باید به کارمندان خود تحویل دهد، تکمیل کرده، بلکه اعلام کرده است که پیش از این هم آزمایش‌های دوگانه را برای همه 2،220 کارمند خود انجام داده است تا ریسکِ ابتلا به ویروس را به حداقل برساند و حداکثر محافظت و ایمنی را برای کارگران تضمین نماید. مورد اول، آزمایش سِرُم‌شناختی (serological) است که تقریباً نتایج فوری را به دست می‌دهد؛ در حالی که مورد دوم آزمایش سواب [میله برداشت یا swab] است که نتایج را در طی حدود 48 ساعت ارائه می‌دهد.

در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در شانزدهم آوریل، فِرناندو روئیگ تأیید کرد که حدود یک سوم از نتایج تا کنون دریافت شده که فقط 1.33 درصد به Covid-19 مثبت با علائم خفیف منجر شده است و بنابراین به منظور قرنطینه شدن در خانه ارجاع داده شده‌اند.

روئیگ همچنین تأیید کرد که این شرکت از سازوکارهای ERE یا ERTE ( “Expedientes de Regulación Temporal de Empleo”، سازوکاری که به طور موقت به شرکت‌های اسپانیایی اجازه می‌دهد تا قراردادهای اشتغال را تعلیق نمایند یا روزهای کاری را به خاطر امر ناگزیر (فورس ماژور) کاهش دهند و در همان حال کارگران را در حالت پرداخت کامل نگه دارند) استفاده نخواهد کرد. وی گفت: «من مفتخرم که توانسته‌ام همه موقعیت‌های شغلی را حفظ کنم – ما در حال کار هستیم تا از این که 2020 سال خوبی باشد، اطمینان حاصل کنیم و اگر چنین چیزی ممکن نباشد، مطمئن هستم که سال 2021 بعدی مثبت خواهد بود.»

همچنین این گروه برنامه‌ای را برای حمایت از خانواده‌هایی که در آلماسورا (Almassora)، ویلا رِئال (Vila Real)، اُندا (Onda) و کَستِلیون با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، فعال کرده است که هم توسط Grupo Pamesa و هم توسط اعضای هیأت مدیره پوشش داده خواهد شد. علاوه بر این حدود 10،000 کیت برای آزمایشات به مراجع بهداشتی در والنسیا تحویل داده شده است.

در خلال کنفرانس مطبوعاتی، روئیگ اظهار داشت که «فروش Grupo Pamesa تا ماه مارس 14٪ افزایش یافت؛ اگر چه پس از همه‌گیری [کرونا ویروس]، سفارشات جدید تقریباً نصف شده است. اما بدبین نیستیم، با کارکنان فروش به سختی کار می‌کنیم تا هر چه سریعتر اوضاع بهبود یابد و مشکل نقدینگی نداریم.»

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید