اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تجهیزات ©P-Rex و ©Cog-Evo آخرین راهکارهای فناورانه‌ از Poppi Clementino

پاپی کِلِمِنتینو اس‌پی‌اِی (Poppi Clementino SpA) در حال ارتقاء سامانه‌های پیشرفته بازیابی انرژی خود با راه‌حل‌هایی با کارائی بالاتر است که اختصاصاً برای نیازهای صنعت سرامیک طراحی شده‌اند.

poppi clementino logo elenco 2شرکت Poppi Clementino SpA که شرکتی مستقر در رِجیو اِمیلیا (Reggio Emilia) و متخصص در راه‌حل‌های پیشرفته بازیابی انرژی و فیلتراسیون است، به نوآوری در طیف محصولات خود با راه‌حل‌های پیشرفته که راندمان را افزایش می‌دهند و اختصاصاً برای نیازهای صنعت سرامیک طراحی شده‌اند، ادامه می‌دهد.

یکی از این‌ها، سری جدید ©P-Rex از مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای خود تمیزشونده است که از لحاظ طراحی سطح تماس و انتخاب دقیق مواد، بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را با در نظر گرفتنِ نسخه پیشین به همراه دارد.

یک نام و لوگوی جدید (©Cog-Evo) نیز برای طیف سامانه‌های پیشرفته بازیابی انرژی مبتنی بر تولید هم‌زمان (cogeneration) معرفی شده است، بخشی از صنعت که Poppi Clementino SpA نصب‌های متعددی را برای تعدادی از گروه‌های سرامیکی پیشروی جهان که در ایتالیا، ترکیه، برزیل و عربستان سعودی مستقر هستند، انجام داده است.

برند ©Cog-Evo نه تنها در بر گیرنده سامانه‌های جدیدی است که کاملاً با فناوری‌های بازیابی موجود ادغام می‌شوند، بلکه یک تیم ویژه را نیز به فعالیت‌های R&D و پشتیبانی شامل بررسی‌های امکان‌سنجی، انتخاب مناسب‌ترین راه‌حل‌ها و نصب و مدیریت دستگاه اختصاص داده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید