اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
مواد جدید دیجیتال Inco

طیف وسیع محصولات دیجیتال Inco، امکان تنوع بخشیدن به محصولات و تولید سطوحی با ظاهر بسیار طبیعی و مشخصات فنی و زیباشناختی بی‌نظیر را برای تولیدکنندگان سرامیک فراهم آورده است.

کیفیت بالای محصولات در نتیجه دقت و انطباق پذیری چاپ دیجیتال، ایجاد اختلاف ارتفاع‌های بسیار نزدیک به هم و امکان هماهنگ شدن افکت‌ها و رنگ‌های مختلف حاصل شده است و از این رو تولیدکنندگان امکان گسترش طیف محصولات و مجموعه‌های خود را با استفاده از برنامه‌های اعمال دیجیتال سریع و دقیق Inco خواهند یافت.

موارد زیر برخی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتال Inco هستند:

  • جوهرهای سفید با پوشش‌دهی بالا و افکت نهایی نرم یا سخت پس از اعمال
  • جوهرهای براق با قابلیت ایجاد افکت‌های نوری خاص بر روی سطح. این جوهر­ها امکان ایجاد درجه‌های مختلفی از براقیت را بسته به نیاز و در تناسب با چرخه‌های مختلف پخت سرامیک دارند.
  • جوهرهای فرونشستی با قابلیت ایجاد برش‌های دقیق و بی‌رنگ روی لعاب که منجر به ایجاد افکت‌های بافت­دار شبه نقاشی بر سطح کاشی می‌شوند.
  • جوهرهای شیارانداز که نوعی افکت شکاف متمایز را بر روی سطح ایجاد می‌کنند (این افکت با نام افکت “کاغذ پوستی” هم شناخته می‌شوند). تضاد این جوهرها با لعاب اعمال شده، بافت طبیعی منحصر به فردی را روی سطح سرامیک ایجاد می‌کند.
  • جوهرهای مات برای تولید محصولاتی با سطح ناهموار. درجه کدر بودن این جوهرها از کاملا سفید تا حالت کاملا شفاف که تنها با لمس قابل تشخیص است، متغیر است.
  • جوهرهای چسباندن برای ایجاد اتصال بین گریت‌ها و سطح کاشی با قابلیت اعمال کاملا دقیق و یکنواخت.

فناوری‌های نوآورانه امکان اعمال مواد دیجیتال روی نوار نهایی (کالر بار) چاپگر و یا به‌وسیله نوارهای مستقل در کل خط لعاب را برای تولیدکنندگان کاشی و سرامیک فراهم آورده است و علاوه بر آن با امکان‌پذیر کردن استفاده از مواد مختلف برای ایجاد افکت‌های بافت‌دار، حجمی یا نوری و باز تولید سطوح طبیعی‌تر و با شباهت بیشتر به سنگ‌های طبیعی، دایره محصولات تولیدکنندگان را گسترش داده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید