اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Neolith پنجمین خط تولید خود را نصب خواهد کرد

خط جدید همانند قبلی­‌ها توسط System Ceramics با راه­ حل‌­های خلاقانه برای ساخت گسترده‌­ای از اسلب‌­های سرامیکی جدید تأمین خواهد شد.

پس از یک رکورد جدید در سال 2020 (با درآمدهای 124 میلیون یورو و EBITDA معادل با 39 میلیون یورو)، گروه اسپانیایی Neolith دوباره در سال 2021 انتظار یک رشد دورقمی را دارد و پس از بازگشت به وضعیت طبیعی، پروژه­‌ی گسترش خود را ازسرگرفته است که به دلیل همه­ گیری COVID-19 چندین ماه به تعویق افتاده بود.   

به عنوان یکی از عاملان مشهور جهانی در بخش اسلب­‌های سرامیکی بزرگ، کمپانی واقع در Almazora که در سال 2009 توسط Jesús Esteve بنیان‌گذاری ­شد و در سپتامبر 2019 به بودجه­‌ی سرمایه‌گذاری Investindustrial ایتالیایی فروخته شد – رسیدن خط پنجم خود در آینده را اعلام کرد که دوباره همانند چهار خط قبلی توسط System Ceramic تأمین خواهد شد.

مدیرعامل José Luis Ramόn توضیح می‌­دهد: “اکنون طرح تجارت جهانی ما به خوبی کار می­‌کند و نیاز داریم که به افزایش ظرفیت صنعتی و بهینه‌سازی انعطاف فضای تولید خود ادامه دهیم.” “ما متوجه هستیم که طرح گسترش جهانی ما باید با سرمایه­‌گذاری صنعتی قوی همسو شود”.

خط تولید جدید که انتظار می­رود در اوایل 2022 راه­ اندازی شود، به راه حل­‌های خلاقانه‌­ای تجهیز خواهد شد که Neolith را قادر به ساخت گستره‌­ای از محصولات مبتکرانه می‌­کنند که پورتفولیوی گسترده‌­ی کنونی را تکمیل خواهند کرد. Ramόn می‌­گوید: “این­‌ها شامل اسلب­‌های جدیدی با رگه­‌های سراسری خواهند بود – یک راه حلّ انقلابی که صنعت از زمان توسعه‌­ی این مواد برای اولین بار کوشش کرده در آن مهارت پیدا کند. در نهایت ما موفق شده­‌ایم به رگه‌­ای دست یابیم که کل ضخامت اسلب را می‌­پیماید و بسیار واقع‌­گرایانه است و یک برگ برنده­‌ی واقعی برای این بخش ارائه می‌­دهد”.

در یک سال و نیم گذشته، Neolith در یک فرآیند توسعه­‌ی مستمر درگیر شده است که ساختار سازمانی، توسعه‌­ی محصول و طرح گسترش جهانی برای افزایش حضور در بسیاری از بازارهای مهم شامل آمریکای شمالی، اروپا، چین و استرالیا را دربر می­‌گیرد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید