اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Diamorph Hob Certec از Hyperroll GR رونمایی کرد

Diamorph Hob Certec پیش از بیست و پنجمین سالگرد خود با تکرار رکورد گردش مالی سال 2018، عملکردی قوی را در سال 2019 گزارش می‌دهد. این نتیجه بیشتر مدیون تلاش‌های یک شبکه فروش کارآمد و یک تیم فنی بسیار با انگیزه است.

این شرکت یک پیشرو بازار در تولید رولرهای دیرگداز برای کوره‌های سرامیکی است و راه حل‌های مناسبی را ارائه می‌دهد که نیازهای انعطاف‌پذیری بازار را برآورده می‌کنند که در مورد کوره‌های کاشی به معنای آن است که قادر به کار با طیف به طور فزاینده گسترده‌ای از سایزها و ضخامت‌های محصولات باشد. به لطف ویژگی‌های آن‌ها (ابعاد دقیق، رواداری‌های بسیار پایین، مدول‌های الاستیسیته بسیار بالا)، رولرهای طیف Hyperroll تخت بودنِ کامل کاشی را تضمین می‌کنند.

تحقیقات در مورد راه حل‌های نوآورانه منجر به عرضه اخیر Hyperroll GR شده است؛ یک رولر جدید که برای منطقه سرمایش سریع کوره با مدول الاستیسیته GPa 120 طراحی شده است که بالاترین مدول در بازار است و ضریب هدایت حرارتی آن W/m.K 5/4 می‌باشد. Hyperroll GR بدون آن که تغییر شکلی نشان دهد، قادر به کار در زیر بارهای سنگین و در دمای پخت بالا است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید