اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Molde Azul سامانه IMC را عرضه می‌کند

این شرکت اسپانیایی قالب‌­سازی یک سامانه جبران فشار برای صفحات ایزواستاتیک توسعه داده است که شامل افزودن یک مکانیزم مکانیکی به سیستم هیدرولیک می‌­باشد.

سامانه IMC یک سامانه جبران فشار جدید برای صفحات ایزواستاتیک می‌­باشد که توسط شرکت اسپانیایی Molde Azul به منظور ارتقای کیفیت نهایی محصولات سرامیکی و بهینه ­سازی فرآیند پرس توسعه داده شده است. این شرکت که در شهر Onda در استان کاستیون اسپانیا مستقر است، 22 سال سابقه در این حوزه دارد و در سال 2016 صفحات فوقانی ایزواستاتیک را معرفی کرد که یک سیستم جبرانی فشار می‌­باشد که با استفاده از یک مکانیزم هیدرولیک، از عدم توزیع یکنواخت فشار در هر ضرب قالب جلو­گیری کرده تا فشاری کاملا یکنواخت در قالب حاصل گردد.

سیستم جبران فشار هیدرولیک، مستعد نشت روغن در شبکه هیدرولیک که قالب­‌های مختلف را به یکدیگر متصل می­‎‌کند، می‌­باشد که این امر موجب افزایش وقفه و پایین آمدن کارایی در تولید می‌­گردد. سامانه جدید IMC که توسط تیم فنی شرکت Molde Azul توسعه داده شده یک قدم بزرگ رو به جلو است، چرا که با افزودن یک مکانیزم مکانیکی به سامانه هیدرولیک، عدم یک‌نواختی فشار در صفحه پرس را جبران می­‌کند. سیستم جبران فشار مکانیکی نسبت به هیدرولیک قابل اطمینان‌­تر بوده، هزینه­ های نگهداری پایین‌­تری دارد و توانایی تحمل تنش بالاتری را در هنگام انتقال فشار بین قالب­‌ها دارد. طراحی جدید شامل مجموعه ه­ایی از اتصال سیبک بوده که حرکت اعمال شده توسط سامانه هیدرولیک را محدود کرده و قابلیت ایستادگی در برابر فشارهای بالای اعمال شده توسط صفحه ایزوتاکتیک را دارند.

صفحات بالایی سامانه IMC همچنین ویژگی مهم دیگری دارند که با استفاده از یک الکترومگنت دائمی، قالب بالایی را روی صفحه فوقانی با اعمال یک پالس الکتریکی ثابت نگه می‌­دارد.

توسعه این محصول ثمره تحقیقات و بهبود­های انجام شده توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت Molde Azul می‌­باشد. این شرکت به عنوان یک شریک تجاری مطرح در سطح بین‌­المللی، قالب­‌ها و پانچ‌­های مورد استفاده بیش از 60 شرکت سرامیک در 15 کشور را تامین می‌­کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید