اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
صنایع Mohawk رکورد فروش را در سه ماهه اول سال 2021 به ثبت رسانید.

تمامی واحدهای تجاری این گروه رشدی قوی را گزارش کرده‌اند. بخش Global Ceramic افزایش %9.6 را به واسطه عملکرد قوی در آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و روسیه تجربه کرده است.

MOHAWK INTپس از یک بازگشت قاطع در سه ماهه آخر سال گذشته، احیای صنایع Mohawk تا ماه‌های ابتدایی سال 2021 نیز ادامه پیدا کرد. گروه کفپوش US مجددا نتایج رکوردهای خود در سه ماهه اول سال را با فروش 2.7 میلیارد دلاری که %16.8 بیشتر از همین دوره در سال 2020 بود منتشر نمود. درآمد خالص به 273 میلیون دلار افزایش یافت در حالی که در سه ماهه اول سال 2020 این عدد 111 میلیون دلار بود.

“تجارت ما به مرور تقویت شد و فصلی بودن رایج صنعت ما را از خود نشان نداد”، Jeffrey S. Lorberbaum رئیس و مدیرعامل صنایع Mohawk.

“در سرتاسر جهان، مردم به سرمایه‌گذاری بر روی خانه‌های خود ادامه می‌دهند، و کفپوش جدید در پروژه‌های بازسازی نقشی اساسی دارند. همچنین شاهد بهبود نسبی در تقاضاهای فضاهای تجاری هستیم زیرا تجارت جهانی گسترش یافته و مشاغل با هدف بازگشت به حالت عادی شروع به سرمایه‌گذاری می‌کنند.”

تمامی واحدهای تجاری این گروه میزان رشد فروش قوی در 3 ماهه اول Q1 را گزارش کرده‌اند، که شامل سود دورقمی (به ترتیب %30.7+ و %14.3+) به واسطه دپارتمان‌های  Flooring Rest of the World و Flooring North America بود که به تولید و فروش فرش، لمینیت، چوب، سنگ و وینیل اختصاص داشتند.

فروش بخش Global Ceramic در Q1 رشد %9.6 را تجربه کرده و به 930 میلیون دلار رسید که معادل %34.8 گردش مالی کل گروه بود؛ این در حالی بود که حاشیه عملکرد آن تا %9.4 رشد پیدا کرد (87.8 میلیون دلار، تا %83 در سال 2020). این نتایج قوی در ابتدا به دلیل قیمت و ترکیب مطلوب، حجم‌های بیشتر و بهره‌وری بیش‌تر آن بود. تمامی واحدهای US بخش سرامیک در سطوح بالاتر در حال کار هستند، در حالی که واحد کوارتز در حال بهبود بهره‌وری خود بوده و مجموعه‌هایی دارای رگه‌های پیچیده‌تری را در جهت گسترش ترکیب محصولات خود به بازار عرضه می‌کند.

تجارت سرامیک اروپا دارای عملکرد بسیار قوی‌ای است که دلیل آن بهره‌وری، بهبود ترکیب محصولات، و نیاز بالاتر مشتریان است. تجارت سرامیک در روسیه، برزیل و مکزیک نیز ارائه‌دهنده نتایجی قوی است، گرچه آنها به دلیل ظرفیت خود با محدودیت مواجه هستند. در برزیل و مکزیک، امسال ظرفیت افزایش خواهد یافت تا میزان فروش و ترکیب محصولات را بهبود ببخشد، این در حالی است که در روسیه واحد تولیدی چینی بهداشتی جدیدی در حال گسترش است تا پاسخگوی نیاز روزافزون به این کالاها باشد.

با توجه به پیش‌بینی‌ها برای زمان باقیمانده از سال،Lorberbaum اینطور اشاره می‌کند که “به لحاظ تاریخی، نرخ بهره پایین، اقدامات دولت و محدودیت‌های همه‌گیر کمتر باید منجر به ارتقای بازار ما در سراسر جهان شود. پیش‌بینی ما این است که روند رو به رشد ساخت و ساز مسکونی کنونی منجر به بهبود آرام فروش تجاری ما در دوره دوم سال شود.”

jadval

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید