اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه Minerali Industriali خریداری Manfredini & Schianchi را به پایان رساند.

این شرکت مستقر در Sassuolo که از جولای سال 2021 در رهن بوده­ است، اکنون به‌­طور کامل بخشی از Green Tech Endineering (قسمتی از گروه Mineralilndustrali) شده­ و بدین ترتیب ارائه محصولات خود در بخش تجهیزات فرآوری مواد خام را تحکیم کرده ­است.

mi logo3در 14 فوریه، Green Tech Engineering که یکی از شرکت‌­های تابعۀ Minerali lndustrali Engineering (که بخشی از گروه Minerali Industriali Group of Novara است)، خرید و تملک Manfredini&Schianchi و Manfredini & Schianchi Green Tech را  که از سال 2021 در رهن بودند را به پایان رساند.

با این عملیات GTE که متخصص طراحی کارخانه‌­های صنعتی برای فرآوری مواد خام سخت است، قادر خواهد بود تا با گسترش فعالیت‌­های خود به محدودۀ تصفیۀ مواد خام نرم (رس، کائولین، سنگ آهک و نمک) برای آسیاب خشک  بدنه‌­های سرامیکی ورود کند.

Manfredini & Schianchi (تاسیس در سال 1962 در Sassuolo)، با توسعۀ فناوری‌­های پیشرفتۀ فرآوری مواد خام به یکی از رهبران بازار تصفیۀ خشک که فرآیندی سازگارتر با محیط زیست و همراه با کاهش مصرف انرژی و هزینه‌­های عملیاتی است، تبدیل شده ­است. اخیرا این شرکت فرآیند فیوژن را به ثبت رسانده ­است. فیوژن یک پیشرفت تکنولوژیکی بزرگ محسوب می­‌شود که هم­‌افزایی با Green Tech Engineering سبب بهبود و ارتقای بیشتر آن شده ­است.

Sabrina Bozzola مدیرعامل Minerali Idustriali می­‌گوید: “از امروز یک چالش جدید و هیجان ­انگیز آغاز می­‌شود. شراکتی که از هفت ماه پیش با Manfredini & Schianchi آغاز شد این امکان را برای ما ایجاد کرده­ است که با گسترش چشم­‌انداز بازار ، فعالیت‌­های خود را در ایتالیا و بازارهای مهم خارجی در بخش­‌هایی بیرون از بازار هدف Mineralillndustriali Engineering پیگیری کنیم”.

مدیریت این گروه مستقر در Novara، خرید Manfredini& Schianchi را یک فرصت استراتژیک مهم برای گسترش تجاری و همچنین ارائه مجموعۀ وسیعی از محصولات و فرآیندهای تولید فرآوری مواد سخت و نرم، به مشتریان می‌­داند.

MS int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید