اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افکت‌های مواد و افکت‌های سه بعدی در سطوح بزرگ

"یک برند، بی‌نهایت راه‌کار" شعار تبلیغاتی امسال Colorobbia برای معرفی محصولات جدید بود. این محصولات با توجه به دو اصل مواد مصرفی و پایداری توسعه داده شده‌اند.

این شرکت چندملیتی که در ایتالیا واقع شده، قصد دارد تا سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه خود را در سری‌های Forma Plus و Air Evolution ادامه دهد.

در تولید بیشتر سطوح سرامیکی (از جمله سطوح سرامیکی بزرگ)، نقوش برجسته و میکرو برجستگی‌ها برای سازگاری بیشتر با گرافیک و سایر تزئینات سطح، به‌صورت دیجیتال اعمال می‌شوند. پرداخت‌هائی که با استفاده از Forma Plus ایجاد می‌شوند علاوه بر بهینه‌سازی عملکرد کاشی یا اسلب، افکت‌هائی از مواد مختلف و نماهای سه بعدی را قبل و یا بعد از دکوراسیون دیجیتال و حتی روی سطوح کاملا صاف اجرا می‌کنند.

سری Forma Plus از Extra Glaze (لعاب‌های دیجیتال پایه آب)، Graffiti (سری جوهر با افکت آب گریز) و Neogrits Collection (گریت های معمول و گریت‌های مخصوص) تشکیل شده است. امکان ترکیب دیجیتال ساختارهای مختلف با استفاده از گریت و افکت‌های ضدآب، به تولید طرح‌های منحصر به فرد منجر می‌شود.

سرمایه‌گذاری‌های Colorobbia در بخش نوآوری‌های دیجیتال و پایداری در محصولات پرچم­دار سری Air Evolution و Extra Glazes نیز ادامه خواهد داشت. این دو سری از محصولات سازگار با هم طراحی شده‌اند و به تولیدکنندگان محصولات سرامیکی کمک کنند با توسعه پروژه‌های کاملا دیجیتال و افزایش مقیاس آن­ها در عین به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی، پروژه‌های جدید خود را توسعه دهند.

Air Evolution از مجموعه‌ای از جوهرهای دیجیتال پایه حلال و یا آب کم انتشار تشکیل شده که عملکرد فوق‌العاده‌ای حین فرآیندهای تزئین و پخت دارند. چسب‌های دیجیتال این مجموعه با آخرین نسل از حلال‌ها فرموبه شده‌اند و علاوه یر بهینه‌سازی بهره‌وری، میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را نیز کاهش می‌دهند.

سری Microtech که یک راه‌کار آماده به استفاده محسوب می‌شود محدوده میکروگریت‌های Colorobbia را افزایش می‌دهد و زمان­ راه‌اندازی را کاهش و پرداخت سطح نهائی را استانداردسازی می‌کند. این طیف از میکروگریت‌های مناسب برای پرداخت‌ها و عملکردهای مختلف تشکیل شده است.

با ارائه و توسعه این سری‌ها، Colorobbia قادر خواهد بود نیازهای بازار امروز برای رنگ‌آمیزی اسلب‌های سایز بزرگ و محصولاتی که در آن­ها ضخامت کاشی، مشخصات فنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برآورده کند این شرکت طیف­ مختلفی از رنگ­دانه‌ها را برای غلبه بر مشکل ثبات ابعادی و شدت رنگ ارائه داده است. علاوه بر این در حال انجام تحقیق برای توسعه فرمولاسیون بدنه برای به حداقل رساندن کوراتز آزاد در آن است. کوارتز آزاد مشکلات زیادی را در برش اسلب ایجاد می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید