اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Marazzi شوروم‌های جدیدی در لیون و میلان افتتاح می‌کند

شوروم‌های جدید مجدداً نقش Marazzi را به عنوان یک برند مرجع برای جامعه بین‌المللی معماران و طراحان داخلی تأیید می‌کنند.

پژوهش سبک، خلاقیت و نوآوری، ویژگی‌های شوروم‌های جدید Marazzi در لیون و میلان هستند که مدت کوتاهی پس از دیگری افتتاح شدند و در نواحی پر جنب و جوش و مد روز این دو شهر که برندهای بین‌المللی پیشروی طراحی و مبلمان در آن گرد هم آمده‌اند، واقع شده‌اند.

بیش از 400 مترمربع شوروم در خیابان 117 ژان جوره (Jean Jaurès) در لیون، پذیرای سطح بزرگی است که به سطوح پرسلانی بسیار بزرگ اختصاص داده شده است؛ منطقه‌ای فنی با کتابخانه مواد، مجموعه‌ای از مدل‌ها با ایده‌ها و مثال‌های استفاده‌های ممکن از سرامیک برای هر فضای زندگی و باغی در بیرون که بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات بیرونی را امتحان کنند. برای سال‌ها که دفاتر مرکزی Marazzi در فرانسه حضور داشت، با افتتاح شوروم جدید لیون و افتتاحیه‌ها در پاریس و له کانِه (Le Cannet)، این برند هم اکنون سه شوروم در کشوری دارد که به لحاظ تاریخی یکی از مهم‌ترین بازارهای گروه بوده است.

به همین ترتیب شوروم در ویا بورگونیا 2 (Via Borgogna 2) در میلان، در مرکز ناحیه طراحی Durini، به خاطر فضاهای استقبال‌کننده و دیدنی سرآمد است. شوروم جدید که به عنوان بخشی از یک پروژه توسط معماران آنتونیو چیتِریو (Antonio Citterio) و پاتریچا ویِل (Patricia Viel) گسترش یافت و بازسازی شد، در خلال نمایشگاه بین‌المللی مبلمان در آپریل رونمائی شد. فضای 400 مترمربعی باز – طراحی شده، میزبان پانل‌های پرسلانی سایز بزرگ جدید و مجموعه وسیع سطوح Marazzi است. محصولات به ترتیب اتاق‌های موضوعی نوآورانه نمایش داده شده‌اند که ویژگی‌ها و ارزش منحصر به فرد آن‌ها را برجسته می‌کند؛ از پانل‌های سایز بزرگ معلق همانند فرش‌های گرانبهای ایرانی تا قفسه‌های به سبک موزه که کاشی‌های سایز کوچک‌تر را در طیف وسیعی از پرداخت‌ها، بافت‌های سطحی و رنگ‌ها نگه می‌دارند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید