اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نشست Tecnografica 2020: “Guarda Avanti”

رويداد جدیدی در حوزه طراحی سراميك و چشم انداز آينده آن ، از 22 سپتامبر در نمایشگاه Tecnografica در Castellarano آغاز می شود!

“Guarda Avanti و چشم اندازی از آینده”نام رویداد جدیدی ست که قرار است توسط Tecnografica در 22 سپتامبر در نمایشگاه معروف شرکت سرامیک در (Castellarano (Reggio Emilia آغاز شود.

 این رویداد حاصل ساعت ها تأمل بوده چرا  پس از دوره ای بحران آلود ، اولین گام به سوی بازگشت به حالت عادی محسوب میشود. همانطور که یکی از معروف ترین شعارهای Tecnografica می گوید ، Guarda Avanti قصد دارد فعالیت هایش را بر مبنای اهداف اصلی شرکت یعنی نوآوری و آینده نگری پایه گذاری نماید.

به این منظور ، این شرکت تلاشهای تحقیقاتی خود را افزایش داده است تا بتواند با موفقیت جوابگوی نیازهای بازار بر اساس روندهای جدید در آینده باشد و انتظارات بازار جهانی را برآورده کند. جلسات Tecnografica همیشه فرصتی برای بحث در مورد روندهای جدید از نظر سبک ، رنگ و سطوح طبیعی برای کاشی و سرامیک فراهم می کند.

Guarda Avanti جدیدترین ایده ها و بینش ها را از دنیای طراحی و سرامیک به عنوان ویترین جدیدترین نوآوری های Tecnografica گرد هم آورده و همچنین نسخه های پیشرفته ای از طراحی سطوح کلاسیک را ارائه خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید