اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
LB دارائی‌های CMF تکنولوژی را خریداری می‌کند

LB  برندۀ مزایدۀ تخصیص کلیۀ حقوق مربوط به فن­اوری‌­ها و دارائی‌­های نامشهود CMF تکنولوژی شد و از اول سپتامبر خدمات پس از فروش جهانی خود را ارائه خواهد­کرد.

Fanti lb int testoشرکت‌ ­اصلی Fiorano Modenese، که LB Officine Meccaniche نام دارد، برندۀ مزایدۀ تخصیص دارایی­‌های CMF تکنولوژی شد که به‌­دلیل ورشکستگی این شرکت برگزار شده­ بود. این دارایی­‌ها شامل کلیۀ حقوق مربوط به فن­اوری­‌های CMF، دارایی‌­های نامشهود مانند حق ثبت اختراعات، نرم­‌افزارها، دانش فنی شرکت و نقشه‌­های فنی همۀ ماشین‌­آلات و سیستم Spiller است.

حق ثبت اختراعات CMF که اکنون متعلق به LB است، مربوط به دستگاه­‌های تهیه و توزیع پودر برای تولید اسلب‌­­های فول­‌بادی، واحد­های بارگذاری طبقه‌­ای مواد سرامیکی پودری و سیستم‌­های مرتب و ذخیره‌سازی کاشی است.

LB حق مالکیت فن­اوری انتقال اثر گرافیکی ایجاد­شده روی پودرهای خشک‌­شدۀ پاششی به‌­وسیلۀ یک اسکرین ثابت از سطح کاری دستگاه به نوار نقالۀ تغذیۀ یک خط تولید اسلب­‌های بزرگ را هم خریداری‌­کرده‌است.

عملکرد Spiller در زمینۀ اطمینان‌­پذیری فرایندهای تولیدی، تکرارپذیری نتایج و کنترل گرافیک پودرها که شامل امکان جابه‌­جایی همزمان رگه در تمامی جهات است، قابل‌­توجه بوده­‌است.

خریداری دارایی‌­هایCMF تکنولوژی بخشی از برنامۀ توسعۀ صنعتی جدید LB است که روی شخصی­‌سازی تکنولوژی عرضه و خدمات به­‌عنوان یکی از مهم‌­ترین عوامل موفقیت، متمرکز است.

 این شرکت در هماهنگی با فلسفۀ مشتری مداری خود، از اول سپتامبر 2021 خدمات مربوط به قطعات یدکی و پس از فروش را در سرتاسر جهان ارائه خواهد ­کرد.

 بنا به گفته‌­های مدیرعامل شرکت Corrado Fanti “خریداری حق ثبت اختراعات جدید و استفاده از فن­اوری­‌های به‌­روز موجود در بازار،LB را قادر به ارائۀ محصولاتی با جدیدترین تکنولوژی‌­ها می‌­کند و علاوه­‌بر آن با انطباق‌­دادن محصولات با نیاز مشتریان و بر مبنای راه‌­حل‌­های ­شخصی­‌سازی شده­‌ای که فن­اوری­‌های جدید فراهم می‌­کنند، باعث افزایش ارزش تولیدات می­‌شود”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید