اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تجهیزات LB در کارخانه برزیلی کِراکول نصب می شوند

کارخانه جدید کِراکول (Kerakoll) در برزیل که در جوندیائی (Jundiai) (سائو پائولو) واقع است، در ماه مارچ سفارش گذاری شد و ظرفیت تولید تقریباً 40،000 تن در سال دارد.

lb logo NEW elenco
LB با طراحی و تأمین کارخانه تولیدی سفارش داده شده در مارچ 2018 در جوندیائی در ایالت سائوپائولوی برزیل، به همکاری تجاری خود با گروه کِراکول (Kerakoll) که راهبرِ جهانی در تدارک ملات‌های خشک (Dry Mortars) است، ادامه می‌دهد.
کارخانه شامل بخش‌های انبارش، بچ بندی و اختلاط، به وسایل لازم برای بهینه سازیِ جابجائی مواد اولیه و اطمینان از بیشترین انعطاف پذیری تولید مجهز شد. این کارخانه روی سطح کل نزدیک به 5،000 متر مربع گسترده شده است و ظرفیت تولید 40،000 تن در سال دارد.
برای کِراکول که شرکتی چند ملیتی تحت رهبری لوکا اِسقِدونی (Luca Sghedoni) است، راه اندازی کارخانه جدید بخشی از راهبرد نفوذ به بازار وسیع برزیل به شمار می‌رود که هدف از آن تثبیت شرکت به عنوان یک شریک کلیدی برای معماران و مشتریان عمده و افزایش تمرکز بر فناوری‌های سبز و با زیان‌های زیست محیطی اندک می‌باشد.
برای این منظور، در آغاز سال کِراکول یک برنامه سرمایه گذاری 25 میلیون یوروئی را برای دوره دو ساله 2019-2018 اعلام کرد که علاوه بر کارخانه جدید، تملک بازیگر محلی (سیمِنتولیت، Cimentolit) و ایجاد یک آزمایشگاه R&D برای توسعه راه حل‌های فناورانه‌ای پایدار را نیز در بر می‌گیرد.

kerakoll

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید