اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
هدهای ماهواره ای PREMIER : صیقل‌دهی، کالیبره کردن و سایش دادن با یک هد

هد ماهواره‌ای جدید با جایگزینی ابزار، یک دستگاه سنگ‌زنی تک محصولی را به خطی تبدیل می‌کند که قادر است تا هر دو نوع کاشیهای پرسلانی تکنیکال و لعاب‌دار را فرآوری نماید.

کاشی‌ها و اسلب‌های پرسلانی تکنیکال تمام بدنه (Full body) سهم قابل توجهی از بازار کف‌پوش را در مناطق پُر تردد مانند ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های عمومی دارند. آن‌ها به ویژه به خاطر مقاومت فوق‌العاده در برابر سایش و توانایی‌شان در حفظ پرداخت‌ها، الگوها و رنگ‌های خود در طول زمان محبوب هستند.

در میان تقاضای فراوان برای محصولات پولیش شده، آزمایشگاه‌های Premier در حال بهره‌گیری از 25 سال تجربه خود در زمینه ابزارهای گونیا کردن و سایش دادن (honing) برای توسعه یک هد ماهواره‌ای جدید با چند مزیت عمده هستند.

نخستین مزیت، امکان تبدیل یک خط قدیمی صیقل‌دهی (lapping) کاشی لعاب‌دار (که بسیاری از آن‌ها هم اکنون مجهز به هدهای ماهواره‌ای Premier سریع‌تر و ارزان‌تر هستند) به یک خط جدید و انعطاف‌پذیر است که قادر باشد تا کاشی‌های پرسلانی تکنیکال را کالیبره و پولیش کند و در همان حال کاشی‌ها و اسلب‌های لعاب‌دار را صیقل‌ دهد. نتیجه، یک دستگاه کالیبره کننده / سایش دادن / صیقل‌دهی قدرتمند است که قادر به انجام انواع فرآیندها بر روی همه انواع مواد است.

برای انجام این کار، از انرژی جنبشی بالای ماهواره بهره می‌برد و به سادگی با جایگزین کردنِ ابزار رزینی بر روی یک نگهدارنده الاستیک (که برای صیقل‌دهی استفاده می‌شود) با یک ابزار با چسباننده فلزی صلب انجام می‌شود.

این راه حل ساده و نوآورانه از لحاظ تمایز محصول به تولیدکنندگان کاشی سرامیکی مزیت افزوده‌ای می‌دهد و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا محدوده‌های خود را با کاشی‌ها و اسلب‌های تکنیکال پولیش شده با کیفیت بالا گسترش دهند که از محصولات استاندارد تزئین شده دیجیتالی که تولید انبوه می‌شوند، متمایز هستند.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید