اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Keraben Grupo و Microban از همکاری برای سطوح ضد میکروبی خبر دادند

تولید کننده سرامیک اسپانیا توافقنامه‌ای را با حقوق انحصاری در اسپانیا برای تولید کاشی‌ها با فناوری ضد میکروبی Microban امضا کرده است.

keraben microban loghi elencoKeraben Grupo (نولِس، کَستِلیون) قراردادی را با Microban International برای تولید انحصاری کاشی‌های کف و دیوار سرامیکی در اسپانیا با فناوری ضد میکروبی Microban SilverShield® امضاء کرده است. همکاری نزدیک بین دو شرکت منجر به توسعه Lifeker Plus + شد که یک لعاب سرامیکی نوآورانه است که به لطف توانایی آن برای جلوگیری از رشد باکتری‌های تولید کننده بو، حفاظت ضد میکروبی از سطوح را ثابت می‌کند.

فناوری Microban® که بر اساس یون‌های نقره است، در طول مدت فرایند تولید وارد محصول می‌شود و به صورت یکنواخت در سراسر ساختار مولکولی توزیع می‌گردد. این باعث ایجاد یک سپر ضد باکتریایی می‌شود که 24 ساعت از شبانه روز و 7 روز از هفته را بدون نیاز به نور خورشید یا تابش فرا بنفش کار می‌کند و سطح بالای بهداشت را تضمین می‌نماید و در عین حال کارایی روش‌های معمول تمیز کردن را توسعه می‌دهد.

Lifeker Plus تنها و منحصراً برای Keraben Grupo تولید خواهد شد که در حال استفاده از آن در طیف Superwhite خود است و قصد دارد تا دسترسی به آن را به سایر مجموعه‌های کاشی برای انواع اِعمال‌ها (داخلی و خارجی، مسکونی، تجاری و مراقبت‌های بهداشتی) مخصوصاً در محیط‌های مرطوب و بسیار گرم گسترش دهد. اثربخشیِ ضد میکروبیِ Lifeker Plus + برای کل دوره عمر کاشی بدون تغییر باقی می‌ماند. این امر توسط آزمایشگاه‌های مستقل تأیید شده و مطابق با استانداردهای بین المللی (ASTM E3031-15 ، ISO 22196 و JIS Z 2801) است.

Keraben Grupo که متعلق به شرکت چند ملیتی Victoria PLC است که در بریتانیا مستقر است، تحت نام‌های برند Keraben، Metropol و CasaInfinita فعالیت می‌کند و دو کارخانه با ظرفیت تولید سالانه بیش از 12 میلیون متر مربع کاشی دارد. بیش از 600 کارمند دارد و درآمد سالانه حدود 120 میلیون یورو را اعلام کرده است که 80 درصد آن از طریق صادرات به بیش از 125 کشور به دست آمده است.

Microban International راهبر جهانی در فناوری‌های ضد میکروبی و راه حل‌های کنترل بو است و با بیش از 250 برند و تولید کننده در سراسر جهان همکاری دارد. اجزای تشکیل دهنده فعال پادزیستِ فناوریِ Microban® SilverShield® در آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ثبت شده و در مقررات محصولات پادزیست اتحادیه اروپا (BPR) درج شده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید