اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Kajaria Ceramics بعد از قرنطینه طولانی‌مدت هند به جلو نگاه می‌کند

این گروه هندی به لطف ثبات مالی و سرمایه‌گذاری‌های تولیدی اخیر، مطمئن و مصمم است تا در مرحله پس از همه‌گیری به سرعت رشد کند.

آشوک کجاریا (Ashok Kajaria) با پسرش چِتان و ریشی

آشوک کجاریا (Ashok Kajaria) با پسرش چِتان و ریشیKajaria Ceramics تولیدکننده برترِ کاشی هند و یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های جهانی در این بخش با ظرفیت سالانه 73 میلیون متر مربع، سال مالی را تا 31 مارس 2020 با درآمد 28.08 میلیارد روپیه (حدود 373 میلیون دلار آمریکا) به پایان برد، کاهشی 5 درصدی در مقایسه با سال پیش.

این افت را می‌توان به کاهش چشمگیر در حجم فروش در مارس 2020 نسبت داد که هم‌زمان با شیوع همه‌گیری کرونا ویروس بود.

با پایان قرنطینه طولانی‌مدت هند، هم اکنون کارخانه‌های Kajaria Ceramics تقریباً با ظرفیت کامل در حال کار هستند، همه نمایندگی‌ها مشغول به کار می‌باشند، مصرف و همچنین فعالیت‌ها و خدمات تجاری افزایش یافته است.

آشوک کاجاریا رئیس Kajaria Ceramics تأیید می‌کند: «محیط خارجی نامشخص و چالش‌برانگیز باقی می‌ماند، اما ما از نزدیک اوضاع پیش‌رونده همه‌گیری را می‌پاییم و با شرایط سازگار می‌شویم. در عین حال این واقعیت را درک کرده‌ایم که عملکرد مالی شرکت در 2021-2020 اندکی پایین‌تر از آن چه در 2020-2019 دیدیم، خواهد بود؛ اما عزم ما برای جهش رو به جلو پشتوانه ما خواهد بود. ما ثبات و نقدینگی مالی کافی برای ادامه کار با آرامش خاطر کامل داریم. علاوه بر این، آن هنگامی که اکوسیستم ما به حالت عادی باز گردد، سرمایهگذاری‌های اخیرمان در ظرفیت‌های جدید – هم در کاشی‌های شیشه‌ای شده و هم در چینی بهداشتی – باید چشم‌اندازهای تجاری را چند برابر ارتقاء بدهد.»

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید