اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتشار اولین گزارش مربوط به پایدارسازی گروه Italcer

اهداف این گروه برای سال 2023 بر پایه 6 رکن (دولت، محیط زیست، مردم، محصول، زنجیره ارزش و جامعه) تعیین شده اند. مجموعه محصولات ®ADVANCE این گروه نیز موفق به اخذ گواهینامه تماس با مواد غذایی MOCA شده است.

Italcer که یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایتالیا است، گام دیگری در مسیر افزایش پایداری برداشته است. پس از کسب جایزه پایداری از Team Credit Suisse و گروه Kon در اکتبر سال 2021، قرار گرفتن در فهرست 100 شرکت برتر ایتالیایی از حیث پایداری (همه این شرکت‌ها دارای درجه بندی ESG که توسط AltisUniversita Cattolica و Reprisk صادر شده است، هستند)، این گروه به مدیریت Graziano Verdi در مارس سال جاری به عضویت اتحاد جهانی برای راه‌کارهای کارآمد (World Alliance for Efficient Solution) در آمد. (این مجموعه یک سازمان غیر دولتی است که به ترویج استفاده از انرژی سیز و فناوری‌های پایدار در سطح جهان می‌پردازد). اینک اولین گزارش پایداری سال 2021 Italcer منتشر شده است.

در این گزارش ابتکارات اصلی اتخاذ شده در سال گذشته و همچنین تعهدات رسمی­ای که این مجموعه برای آینده عهده‌دار شده فهرست شده اند. از جمله موارد یاد شده می‌توان به اهداف سال 2023 که بر مبنای 6 رکن (دولت، محیط زیست، مردم، محصول، زنجیره ارزش و جامعه) بوده و از طریق 33 اقدام عملی قابل دستیابی هستند اشاره کرد.

این گروه با سرمایه‌گذاری 4.2 میلیون یورویی درصدد به تحقق رساندن تعهدات خود برای به حداقل رساندن تاثیرات مخرب زیست محیطی ناشی از فزایندهای تولیدی است. هدف از این کار کسب اطمینان از استفاده کارآمد از مواد، صرفه جویی بیشتر در انرژی، کاهش مقدار آلاینده‌ها و مدیریت مسئولانه آب و ضایعات است. در حال حاضر بیش از %50 از مواد خام مورد استفاده در این مجموعه از مواد بازیافتی بوده و مجموعه قادر به بازیافت بیش از %99 از ضایعات تولید شده در تاسیسات خود است. این مجموعه از مواد شیمیایی با تاثیرات زیست محیطی ناچیز و همچنین فناوری‌های کم مصرف (از نظر انرژی)، مانند پرسی که در سال گذشته راه‌اندازی شد، استفاده می‌کند.

محصول شاخص Italcer فناوری ®ADVANCE نام دارد که قادر به از بین بردن ویروس‌ها، باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های مضر از روی سطوح کاشی‌های چینی است و علاوه بر آن با داشتن خواص ضدآلودگی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود.

اخیرا و پس از گذشت دو سال از عرضه محصولات ®ADVANCE، این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه تماس با مواد غذایی MOCA شده است. کسب این گواهینامه امکان بالقوه بیشتری برای استفاده از این فناوری جدید که توسط  برندهای Rondine ،La Fabbrica و Elios عرضه می‌شود را در میزها و سطوح مبلمان آشپرخانه ایجاد کرده است.

گروه Italcer صاحب هفت برند La Fabbrica ،Elios ،Rondine ،Cedir ،Bottega ،Devon&Devon (لوازم سرویس بهداشتی) و EquipeCeramicas در اسپانیا است و 919 کارمند دارد. درآمد تلفیقی این مجموعه در سال 2021 بیش از 260 میلیون یورو و درآمد EBITDA آن 65 میلیون یورو بوده است.

italcer cucine2022

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید