اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خرید شرکت Equipe Cerámicas توسط Italcer

با هفتمین خرید طی سه سال، شرکت Italcer  یک هاب 220 میلیون یورویی در اروپا با نرخ درآمد 22 درصد ایجاد کرده است.

verdi elencoشرکت ایتالیایی Italcer با مدیریت Graziano Verdi شرکت Equipe Cerámicas (از بخش Figueroles در استان Castellón اسپانیا) را که یک شرکت پیشرو در زمینه کاشی­ های اندازه کوچک کف و دیوار می­ باشد خریداری کرده است. برای شرکت Italcer که در سال 2017 تاسیس شده و عمده آن متعلق به گروه Mandarin Capital Partners می ­باشد، این نخستین خرید در خارج از ایتالیا و سومین خرید در طی تنها سه سال محسوب می­شود که خرید­های قبلی این شرکت عبارتند از: Ceramica Rondine, La Fabbrica Ceramiche, AVA, Elios Ceramica, Cedir and Devon&Devon

شرکت Equipe Cerámicas در سال 1999 در تاسیس گردید و از سال 2018 با استفاده از صندوق سرمایه­ گذاری Miura به رشد و توسعه دست یافته و توانسته میزان فروش و ظرفیت تولید خود را به دو برابر برساند. این عملکرد خوب باعث شده است که در رتبه­ بندی MECS در میان 280 شرکت برتر حوزه سرامیک و کاشی بر اساس عملکرد مالی در سال 2019 رتبه دوم را کسب نماید. این شرکت حدود 200 نیروی کار در اختیار داشته و محصولات آن در سراسر جهان خصوصا در آمریکا و اروپا به فروش می­رسد.

خرید شرکت Equipe باعث می­شود که نه تنها­ شرکت Italcer به بازیگری در سطح جهانی بدل گردد، بلکه منجر به تشکیل یک گروه بزرگ در حوزه کاشی و سرامیک در بازار اروپا می­گردد که محصولات با کیفیتی در ایتالیا و اسپانیا را شامل خواهد شد. یکی از این موارد کاشی­ های سایز کوچک دیواری است که رشدی دو رقمی در بازار­های جهانی را تجربه می­کند.

” با عنایت به خرید شرکت Equipe ما در حال تقویت بهترین­ قابلیت­ های خود هستیم و پتانسیل ­های تولیدی Equipe را با کیفیت Italcer ادغام کرده ایم”. این جمله را Graziano Verdi مدیر عامل گروه Italcer می­گوید. “امروز Italcer یک بازیگر بین­ المللی معتبر در عرصه صنعت سرامیک از نظر نوآوری، توسعه، پایداری و گروه مدیریتی کم نظیر خود می ­باشد. این خرید به ما کمک می­کند تا برنامه­ های توسعه ه­ای خود را که از سال 2017 آغاز شده­ اند پیش ببریم که این امر نشان دهنده این است که استراتژی توسعه از طریق خرید شرکت­ های دیگر فرصتی کم­ نظیر در این صنعت غیرمنسجم و پراکنده می­باشد. در نتیجه، گروه ما از گردش مالی 60 میلیون یورو و درآمد قبل از بهره و مالیات (EBITDA) 12 میلیون در سال 2017 به گردش مالی پیش بینی شده­ ی حدود 220 میلیون یورو و درآمد قبل از بهره و مالیات 50 میلیون یورو در سال 2021 برسد.”

یک جنبه دیگر این موضوع این است که Miura درکنار MCP که اکثریت سهام Italcer را در اختیار دارد، سهامدار این شرکت گردد. هر دو شرکت اظهار داشته­ اند که به دنبال فرصت­ های بیشتر برای رشد و توسعه [Italcer] خواهند بود و همچنان که در مورد خریدهای قبلی دیدیم، Equipe Cerámicas به فعالیت های خود ادامه می دهد و نیروی کار خود را تحت هدایت روژلیو ویلا مدیر عامل فعلی حفظ می کند ، در حالی که Graziano Verdi به عنوان رئیس گروه را هدایت می کند.

در حال حاضر شرکت Italcer حدود 570 نفر را در استخدام خود دارد و انتظار می­رود که امسال به تولید بیش از 15 میلیون متر مربع برسد. این شرکت با حدود 3000 توزیع­ کننده در سراسر دنیا همکاری می­کند. برای سال 2024 هدف گذاری درآمد 300 میلیون یورو و درآمد قبل از بهره و مالیات 70 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. در دوره سه­ ساله 2021 تا 2023، انتظار می­رود که این گروه حدود 10 میلیون یورو در سال علاوه بر 25 میلیون یورو که تاکنون در نظر گرفته شده در بهره­ گیری از فناوری ­های نسل 4 صنعت (Industry 4.0) سرمایه­گذاری نماید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید