اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه Iris Ceramica در خیابان Old Street لندن افتتاح می‌شود

شوروم جدید که به طور رسمی در تاریخ 20 ژوئن در منطقه طراحیِ کِلِرکِنوِل (Clerkenwell) لندن افتتاح شد، مجموعه‌های پرفروش تمام برندهای گروه را به نمایش می‌گذارد.

پس از افتتاحیه در نیویورک، گروه Iris Ceramica لندن را به عنوان محلی برای شوروم جدید خود انتخاب کرد که به مجموعه‌های پرفروش این گروه اختصاص یافته است. این فضای معتبر که در شماره 67-61 Old Street در منطقه طراحی کِلِرکِنوِل واقع شده است، رسماً در تاریخ 20 ژوئن افتتاح شد و برای نخستین بار در یک مکان واحد، محصولات برندهای Ariostea، FMG Fabbrica Marmi e Graniti، FiandreArchitectural Surfaces، Iris Ceramica، SapienStone و Porcelaingres را گرد هم می‌آورد. این شوروم که در سه طبقه با مساحت کل نمایشگاهی حدود 600 متر مربع گسترده شده است، شانس کشف بسیاری از کاربردهای جدید کاشی‌های پرسلانی را در قراردادی خیره کننده و در محیط‌های مسکونی به بازدیدکنندگان می‌دهد.

فضاهایی که به طور ماهرانه‌ای توسط منطقه تمرینی شماره 17 معماری و طراحی مستقر در فلورانس ایجاد شده‌اند، می‌توانند از محیط‌های کاری به اتاق‌های کنفرانس یا سالن‌های رویداد تبدیل شوند. برای جشن افتتاح رسمی، گروه Iris Ceramica از کمک Henrietta Thompson با همکاری استودیوی پذیرایی و طراحی Blanch & Shock و نام‌های پیشرو بین المللی در زمینه معماری و طراحی شامل Mamou-Mani، Jump Studios، Brodie Neill، Marléne Huissoud و Paul Cocksedge Studio بهره‌مند شد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید