اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
به‌کارگیری فناوری Durst Gamma در تولید اسلب توسط گروه Iris Ceramica

این گروه سرامیک ایتالیایی بر آن است تا از سیستم Durst Gamma 141 DG در تولید سطوح سرامیکی 120 ×120 سانتی‌متری خود که دارای ساختار نوآورانه‌ای هستند، استفاده کند.

گروه Iris Ceramica که یکی‌از تولیدکنندگان پیشرو در تولید سطوح سرامیکی با کیفیت بالای فنی و زیبایی شناختی به شمار می‌آید، فناوری Durst Gamma DG را برای توسعه و تولید محصولات نوآورانه‌تر خود برگزیده است. مدیرعامل این شرکت پیشگام به نام Federica Minozzi، نصب اولین سیستم Gamma 141 DG جهت چاپ دیجیتال در کارخانه‌های این گروه در ایتالیا ظرف ماه‌های آینده را تایید کرده است. گروه Iris Ceramica، خصوصا بر آن است تا از خط لعاب دیجیتال Durst در تولید اسلب‌های 120×120 سانتی‌متری و دارای ساختارهای بسیار خلاقانه استفاده کند. این فناوری نوآورانه که نتیجه بیش از ده سال تلاش فراوان در بخش تحقیق و توسعه است، استانداردهای صنعت سرامیک را تغییر خواهد داد.

Norbert von Aufschnaiter مدیر بخش سرامیک گروه Durst توضیح می‌دهد: “در حال حاضر Durst Gamma DG بهترین راهکار برای تامین گرایش‌های جدید در بخش سرامیک، خصوصا گرایش به ایجاد ظاهر سه بعدی و طبیعی محصولات که در آخرین Cersaie بسیار مشهود بوده، ­است”.

durst gammadg

Durst Gamma DG فناوری منحصر به فردی است که امکان بازآفرینی ظاهر مواد طبیعی مانند سنگ، مرمر و چوب روی یک بستر سرامیکی را با ویژگی‌های زیبایی شناختی و ارزش افزوده قابل توجه ایجاد می‌کند.

این خصوصیات منحصر به فرد نتیجه استفاده از هدهای اختصاصی چاپ RocketJETTM Durst است که اختصاصا برای کار با ذرات بزرگ تا (45 میکرومتر) و ویسکوزیته بالا که برای چاپ ساختارهای وضوح بالا مناسب هستند، طراحی شده اند.

Durst Gamma DG از لعاب‌های پایه آب واقعی با محتوای مواد آلی بسیار کم و فرمولاسیونی مشابه با لعاب‌های سنتی استفاده می‌کند. بازار هدف محصولات گروه Iris Ceramica که با استفاده از فناوری Durst تولید می‌شوند، بازار محصولات نفیس و گران قیمت طراحی‌های قراردادی، آثار معماری بزرگ عمومی با فضای مهمان نوازانه، گرم و مسکونی و همچنین مبلمان‌های طراحی شده است و این محصولات تمام نیازهای مرتبط با زندگی و ساختمان‌های معاصر را مرتفع می‌کنند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید