اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Inter Ser نتایج مثبتی را در 2018 اعلام کرد

گردش مالی قطعی به 15/5 میلیون یورو می‌رسد. به لطف ورود شرکت به بازارهای جدید و عرضه محصولات نو، دورنمای 2019 بسیار مثبت است.

inter ser logo web elenco
به لطف شراکت‌ها با 22 تولیدکننده از 25 تولیدکننده کاشی برترِ جهان، Inter Ser درآمد قطعی 5/15 میلیون یوروئی را در 2018 اعلام کرد که در امتداد عدد رکورد سال پیش است.

مخصوصاً با در نظر گرفتن افت تقاضا در حوزه‌های راهبردی مشخص مانند آرژانتین، این نتیجه‌ای بسیار مثبت برای شرکت مستقر در وِرچِلی (Vercelli) (با مرکز تدارکات در ساسوئولو) بود که در توزیع بین‌المللی قطعات یدکی و دستگاه‌های اصل تخصص دارد.

افزون بر این، این شرکت که توسط جیان لوکا (Gian Luca) و پائولو زانونی (Paolo Zanoni) راهبری می‌شود، به دلیل این که به صورت انحصاری در بازارهای صادراتی فعالیت می‌کند، قادر نیست تا از مشوق‌های مالیاتی فراهم شده در برنامه Industry 4.0 دولت ایتالیا بهره‌مند شود.

به لطف ورود شرکت به بازارهای جدید و پذیرش عالی چند راهکار فناورانه‌ای آن، دورنمای 2019 بسیار مثبت است. این راهکارها عبارتند از: I-Nkfiller که سامانه خودکار برای تغذیه مخازن جوهر روی دستگاه‌های دیجیتال (با زمان‌های بازگشت یک ساله) است و Eneagreen که خنک‌کننده عالی روغن پرس می‌باشد که به خاطر عملکرد فنی، کارکرد بی‌صدا و مصرف انرژی 30 درصد کم‌ترِ آن در مقایسه با دستگاه‌های دیگر از همان نوع معروف است.

interser tecnargilla 2018

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید