اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری‌های Industry 4.0 گروه Air Power بیانگر موفقیت‌های بزرگ این شرکت است

رشد تقاضا برای سامانه کنترل تمام فرایند 4.0 (Total Process Control 4.0).

air power group technology 40 elenco
در 2019، گروه Air Power نخستین 35 سال فعالیت خود را در حوزه دستگاه‌های لعاب زنی سرامیک جشن خواهد گرفت؛ دستاوردی که بیش از هر چیز مرهون تلاش‌های R&D این گروه در حوزه فرایندهای تولید و ارتقای مداوم آن و فناوری‌های پیشرفته می‌باشد.
یکی از این‌ها، سامانه سرآمد کنترل تمام فرایند 4.0 (Total Process Control 4.0) می‌باشد که بر کل فرایند تولید، از ماشین آلات آماده سازی مواد اولیه تا خط انتقال و جابجائی کاشی و دستگاه‌های اِعمال لعاب نظارت می‌کند.
جایگاه قوی Air Power در بازارهای بین المللی با سفارش‌های تقریباً 10 میلیون یوروئی که برای نیمه نخست 2019 دریافت شده‌اند و با توجه قابل ملاحظه‌ای که مشتریان در طول تکنارجیلای قبلی نشان دادند، تأیید می‌شود.
Total Process Control 4.0 اپراتورها را قادر می‌سازد تا بر همه متغیرهای تولیدی (مصرف انرژی، مواد اولیه و غیره) نظارت نمایند و همچنین آمار بهره‌وری را فراهم آورند و شبیه سازی تولید را انجام دهند. این کار، زمان‌های راه اندازی، تغییر تولید و شستشوی دستگاه، خطاها و توقفات دستگاه برای تعمیر و نگهداری زمان بندی شده، ضایعات تولیدی و هدر رفتن مواد اولیه را کاهش می‌دهد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید