اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
به روز رسانی لابراتوار Inco

Inco Industria Colori برای بهبود فعالیت‌های تحقیقاتی و اطمینان از کنترل کیفی دقیق‌تر، آزمایشگاه‌های شعبه اصلی خود در Pavullo را نوسازی کرده است.

به‌تازگی این تولیدکننده ایتالیایی باسابقه لعاب و رنگ سرامیک واقع در Pavullo (Modena)، اقدام به ­به‌روز ­رسانی آزمایشگاه تحقیقات و کنترل کیفیت خود نموده­ و با نصب تجهیزات به‌روز امکان مطالعه دقیق کلیه پارامترهای فنی و علمی مربوط به محصولات را ایجاد کرده است.ابزارهای جدید آزمایشگاه شامل اسپکتروفتومتر XRF، پراش XRD، گرانولومتر لیزری (پایه آب و پایه حلال)، رئومتر، ویسکومتر چرخشی و مویرگی، تانسیومتر، pH متر، رسانائی سنج، میکروسکوپ و گرماسنج هستند.

استفاده از تجهیزات جدید امکان بهبود فعالیت‌های تحقیقاتی Inco را فراهم آورده و این مجموعه را قادر ساخته تا در راستای تعهد دیرینه خود به کارآیی و سطح بالای سفارشی‌سازی از کنترل دقیق کیفیت محصولات و انطباق آن‌ها با نیازهای خاص مشتریان اطمینان حاصل کند.

این شرکت دارای چندین آزمایشگاه مختلف است که با پوشش دادن زمینه‌های تخصصی مختلف به فناوری‌های سنتی و دیجیتال اختصاص داده شده اند. تیم آزمایشگاه علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی برای تولید محصولات جدید، مسئولیت فعالیت‌های پیش از ارسال و کنترل تولید (هماهنگی برای تولید محصولات موردنظر با مشتری قبل از تولید و کنترل کیفیت محصولات خروجی)، فروش تکنیکال، پشتیبانی پس از فروش و حتی همکاری‌های گرافیکی از (انتخاب طرح‌های گرافیکی گرفته تا پشتیبانی پروفایل رنگ و مدیریت) را برعهده دارد.

Inco یک شرکت بین‌المللی با مراکز تولید و توزیع جهانی است و به مشتریان خود در بیش از 35 کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید