اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Inco در Cersaie 2023

نوآوری و پایداری اصلی‌ترین موضوعات به نمایش گذاشته شده در غرفه InCO در نمایشگاه Cersaie بود.

Inco این بار نیز مانند سال‌های گشته، مجموعه‌ای از راه‌کارهای جدید و خلاقانه برای بهبود فرآیندهای تولیدکاشی و سرامیک را در نمایشگاه Cersaie 2023 به نمایش گذاشت تا بار دیگر تعهد خود به نوآوری و پایداری را به مشتریان و دنیای سرامیک یادآوری کند.

جوهر استراکچری سرامیک که یکی از محصولات این تولیدکننده ایتالیایی رنگ و لعاب است، از مهم­ترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه محسوب می‌شود. این جوهر با اعمال دقیق و تمیز انگوبی که متعاقب جوهر اعمال می‌شود، ایجاد استراکچرهای دیجیتال واقعی را ممکن کرده و از ایجاد هر گونه عیب چه در اعمال‌های گسترده لعاب و چه در اعمال لایه‌های نازک جلوگیری می‌کند. اعمال دیجیتال جوهر و لعاب با ایجاد هماهنگی کامل با گرافیک چاپی بعدی، زیبایی خارق‌العاده‌ای به محصول می‌دهند و امکان ایجاد طرح‌های بسیار طبیعی، افکت‌های تزئینی منحصر به فرد و شخصی‌سازی شده را، حتی در سری‌های تولید کم تعداد، ایجاد می‌کند.

جوهر سرامیکی بسیار کارآمد جدید مشکی محصول دیگری است که علاوه بر حفظ طولانی زیبایی محصولات، با بهبود کیفیت و نمای کلی آن‌ها خصوصا برای سطوج سرامیکی صیقلی، بسیار مناسب است.

در ساخت این جوهر سرامیکی سیاه از یک رنگدانه جدید سیاه و یک فاز حلال جدید استفاده شده است که به سری همچنین کم انتشار High Solid تعلق دارند. حذف کامل ریزگازها در حین پخت، از ایجاد ریز حفرات در سطح محصول سرامیکی جلوگیری می‌کند و با ایجاد سطوح سرامیکی صاف و براق و بسیار زیبا، مقاومت سطحی و سهولت بیشتر تمیزکاری را نیز به همراه دارد.

سری جدید انگوب‌ها و رنگدانه‌های انگوب با تم‌های رتگی روشن و کیفیت بالای رنگ‌شناسی نیز از محصولات ارائه شده Inco در این نمایشگاه هستند. این رنگدانه‌ها مصرف جوهر را کاهش می‌دهند، مشکلات چاپ را به حداقل می‌رسانند و عمق  بیشتر و جلوه طبیعی‌تری به محصول می‌بخشند.

محصولات نوآورانه جدید و بهبود مستمر جوهرهای سری High-Solid نتیجه سرمایه‌گذاری مداوم Inco در بخش تحقیق‌و توسعه هستند. مانند همیشه، تعهد این مجموعه به ارائه محصولات نوآورانه و پایدار برای برآورده کردن نیازهای دنیای سرامیک و رویارویی با چالش‌های زیست محیطی، نیرو محرکه این سرمایه‌گذاری‌ها بوده‌اند. نخستین درس پس از فراگیری بیماری کووید نیز  با عنوان درس‌های بازگشت در تاریخ 269 سپتامبر و برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در تاریخ 29 سپتامبر (ساعت 11 صبح در Palazz dei Cngressi) و با حضور Stefano Mancuso، پرفسور دانشگاه فلورانس و بنیان‌گذار علم نوروبیولوژی گیاهی، برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید