اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح مرکز فناوری تحقیق و توسعه جدید شرکت Imerys در تولوز

هدف آن است که عرضه راهکارهای معدنی جدید تسریع شود تا مشتریان امکان ادامه دادن به تلاش‌های خود جهت نوآوری در تولید محصولات را داشته باشند.

در21 می، Imerys مرکز فناوری اروپایی جدید خود برای مواد معدنی با عملکرد بالا را افتتاح کرد. این مرکز جدید دارای مساحت 2500 مترمربع است و تمامی منابع تحقیق و توسعه گروه را گرد هم می‌آورد و همچنین دانش خود را با سایر آزمایشگاه‌های Imerys واقع در مناطق دیگری در اروپا، ایالات متحده و آسیا، به اشتراک می‌گذارد. هدف از این سرمایه‌گذاری جدید، سرعت بخشیدن به عرضه محصولات جدید جهت برآوردن آخرین نیازها و گرایش‌ها است.

مرکز فناوری تولوز از سوی تولیدکنندگان اروپایی به عنوان آزمایشگاهی پیشرو در زمینه بهینه‌سازی و توسعه راهکارهای مبتنی بر مواد معدنی جدید برای پلاستیک‌ها (رزین‌های خالص، بازیافتی و بیوپلیمر)، الاستومرها و علوم زندگی شناخته شده و همچنین یک قطب علمی جهانی در زمینه کاربردهای پلیمری محسوب می‌شود. این مرکز به لطف وجود سرمایه‌گذاری‌های جدید مفتخر به داشتن کارشناسان و تجهیزاتی برای تحقیق در زمینه سرامیک‌ها (کاشی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، ظروف میز غذا و پوشش‌های نسوز برای کوره‌ها)، مواد ساختمانی (عایق‌های معدنی و ژئوپلیمرها)، و رنگ‌ها و پوشش‌هایی برای مصارف صنعتی است.

این آزمایشگاه در پایان سال 2020 ظرفیت خود را افزایش داد و هم اکنون بیش از 50 تکنسین و دانشمند فرانسوی و بین‌المللی را استخدام کرده‌است. موقعیت استراتژیک این آزمایشگاه به گونه‌ای است که این گروه از طریق منطقه‌ای که محل اصلی ابتکارات مهم تحقیق و توسعه تلقی می‌شود، به تمامی منابع علمی و دانشگاهی معتبر دسترسی خواهد داشت.

نایب رییس Imerys در مقام مسئول Performance Minerals  در منطقه EMEA، Guillaume Delacroix، می‌گوید: “تمرکز منابع تحقیق و توسعه ما در قطب فناوری علمی تولوز به ما کمک خواهد کرد تا به حد مهم لازم برای سرعت بخشیدن به عرضه راهکارهای معدنی جدید که مورد نیاز مشتریان است، برسیم.” مشتریان در تلاش برای نوآوری و عملکرد خوب به دنبال این راهکارها هستند. “با استفاده از تجهیزات می‌توانیم از تست‌ها و روش‌های شبیه‌سازی برای پیش‌بینی رفتار مواد معدنی بهره ببریم. همچنین باید به چرخه زندگی محصولات جدیدمان توجه کنیم. این مورد مساله بسیار مهمی در تسریع انتقال اکولوژیک صنعت اروپا محسوب می‌شود.”

Imerys int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید