اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Illimity از برنامه‌های توسعه‌ی بادوام گروه LB حمایت می‌کند

یک وام 6 میلیون یورویی از برنامه­‌های تجاری گروه با هدف رشد اقتصاد چرخه‌­ای، نوآوری و گسترش تنوع بازه­‌ی محصولات خود حمایت خواهد کرد.

بانک illimity، در راستای مأموریت خود برای حمایت از کمپانی‌­های رشد محور با برنامه‌­های توسعه‌­ی بادوام، یک وام 6 میلیون یورویی را به مدت 6 سال برای پشتیبانی از برنامه‌­ی توسعه‌­ی صنعتی جدید گروه LB واقع در Fiorano Modenese اختصاص داده است. پس از دستیابی Astraco به سهام اصلی و تکمیل تغییرات ساختاری شرکت و مدیریت، LB ماندگاری محیطی، اجتماعی و اقتصادی را محور استراتژی توسعه‌­ی خود قرار داده است اهداف کنونی گروه شامل حضور بیشتر در بخش­‌های متنوع برای توسعه­‌ی بازه‌­ی محصولات جدید صنعت سرامیک و پیاده­‌سازی سیستم‌­هایی برای احیا و عمل‌­آوری پسماند در زمینه­‌ی اقتصاد چرخه‌­ای هستند. علاوه بر تقویت موقعیت مالی گروه، وام illimity سرمایه­‌گذاری‌­های مورد نیاز برای دست‌یابی به اهداف استراتژیک آن‌ها را ممکن خواهد کرد. Corrado Fanti مدیرعامل گروه گفت: “من از کار سختی که در چند ماه اخیر انجام داده‌­ایم و اعتمادی که illimity به کل تیم مدیریت کرده است خشنود هستم. این‌­ها علائم بازیابی در صنعت سرامیک ایتالیایی و بین‌­المللی هستند و متقاعد شده‌ام که گروه LB برای رفع چالش­‌های آینده در موقعیت خوبی قرار دارد.” گروه LB، که شرکت­‌های زیرگروه آن شامل Sermat، Sitec، LB USA، LB Spain و LB India هستند، نه تنها در تجارت مرکزی واحدها برای عمل‌­آوری مواد خام سرامیکی، بلکه در بخش­‌های مواد پیش­‌مخلوط ساختمانی، معدن‌کاری، کودها، غذای حیوان خانگی و عمل‌­آوری و بازیافت پسماند پلاستیکی و خاکستر کار می‌­کند. جدا از تأثیر همه‌گیری، گروه درآمد حدود 30 میلیون یورویی را در سال 2020 اعلام کرده است و به سرمایه­‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه ادامه داده است.

LB Illimity800

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید