اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سفارشات مهم برای I-Tech

یک سامانه I-Glaze برای چِرامیکه مارینر (Ceramiche Mariner) تأمین شده است و در همان حال Coem و Samca Floor(آفریقای جنوبی) I-Nkfiller را انتخاب کرده‌اند.

i tech logo elenco 01یک سال پس از زمان رونمایی از آن‌ها در Tecnargilla 2018 تا کنون، دستگاه‌های جدید I-Glaze و I-Nkfiller از I-Tech شاهد موفقیت عمده در بازار هستند. یکی از مهم‌ترین نصب‌ها که در سال 2019 به پایان رسید، نصب این ماشین در کارخانه Ceramiche Mariner در روتِلیا، رِجیو اِمیلیا (Roteglia, Reggio Emilia) است.

این سفارش شامل I-Glaze، سامانه کاملاً خودکار برای وارد کردنِ مواد افزودنی و اصلاح کردن دانسیته لعاب‌ها و انگوب‌ها است که بخشی از زیست‌بوم G.O.D (لعاب در صورت نیاز، Glaze On Demand) است که توسط I-Tech ثبت شده است. راه حل اجرا شده G.O.D. برای Mariner کاملاً به هم پیوسته است و رابط‌های کاربری با سامانه نظارتی شرکت (Prime از System Ceramics)، خودکار سازیِ کامل فرایند را که توسط واحدهای I-Glaze انجام می‌شود (تخلیه آسیاب، پُر کردنِ مخزن ذخیره‌سازی و سپس در صورت نیاز، انتقال محصولات به خطوط لعاب‌زنی)، تضمین می‌کنند.

تعداد دستگاه‌های I-Nkfiller نصب شده تا به امروز در سراسر جهان اکنون به 50 دستگاه افزایش یافته است. آخرین دو نصب از این سامانه نوآورانه برای پُر کردن مخازن چاپگر دیجیتال، در ماه آگوست در کارخانه‌های Samca Floor (آفریقای جنوبی) و Ceramica COEM در فیورانو مودِنِز انجام شدند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید