اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
در سال 2019 راه حل‌های پیشرفته I-Tech نتایج عالی در بر دارند

 I-NKFILLER™، G.O.D. Glazes On Demand (لعاب در صورت نیاز) و I-GLAZE در زمره سامانه‌هایی هستند که در ایتالیا و خارج از آن بیشترین انتخاب را داشته‌اند.

i tech logo elencoI-Tech یک شرکت مستقر در ساسوئولو که به مدت بیش از بیست سال در زمینه دستگاه و ماشین‌آلات برای تهیه و جابجایی لعاب‌ها، انگوب‌ها و جوهرها تخصص یافته است، نتایج فروش عالی را در 2019 منتشر کرد.

بخش زیادی از این موفقیت مربوط به سامانه انتقال خودکار I-NKFILLER™ است که در سه سال گذشته جمعاً بیش از 50 نصب داشته است. تعدادی از این واحدها نیز توسط برندهای مشهور ایتالیایی پذیرفته شده‌اند، شامل Casalgrande Padana، Polis Ceramiche، Goldart Energieker، Coem Fioranese و Keritaly از گروه La Fenice؛ شرکت‌هایی که سال‌هاست با تمرکز زیاد بر نوآوری فناورانه‌ای و پایداری زیست محیطی، در حال تولید مواد سرامیکی هستند.

همچنین I-NKFILLER™ که صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه و زمان را همراه با کیفیت تولید عالی تضمین می‌کند، یک رویکرد طراحی سازگار با محیط زیست را بر اساس دستگاه نوآورانه کنترل پُر کردن مخزن مد نظر قرار داده است که نیاز به نظارت اپراتور را برطرف می‌کند. این باعث کاهش قابل ملاحظه حاشیه خطا در انتقال مایع می‌شود که منجر به ضایعات محصول و آلودگی زیست محیطی کم‌تر می‌گردد. به لطف همکاری با Interser که نماینده انحصاری شرکت برای تعدادی از مناطق جهان است، فناوری I-Tech به یک معیار در خارج از ایتالیا نیز تبدیل شده است؛ به ویژه در آفریقای جنوبی که Pegasus ، Samca Floor، Samca Wall و Gryphon I سامانه I-NKFILLER™ را برای کارخانه‌های خود انتخاب کرده‌اند.

همچنین سامانه G.O.D. Glazes On Demand که سامانه‌ای خودکار برای انتقال مواد لعاب‌زنی از منطقه آماده‌سازی به منطقه استفاده است، موفقیت بزرگی را نشان می‌دهد. G.O.D. که در حال حاضر در کارخانه تولیدی برند جدید Ceramica Mariner در روتِلیا (Roteglia)، رِجیو اِمیلیا در حال کار است، هم اکنون به یک ویژگی پیشرفته اضافی به نام I-GLAZE مجهز شده که سامانه‌ای برای اصلاح و وارد کردنِ مواد افزودنی به لعاب‌ها و انگوب‌ها است. رابط کاربری گرافیکی I-GLAZE با نرم‌افزار مدیریتی I-Tech به هم پیوسته هستند که می‌تواند به طور خودکار مقدار محصول مورد نیاز برای تولید را فراخوانی کند، مواد افزودنی را وارد نماید و کمیت ثابتی را در طول مدت کل فرآیند حفظ کند و از این طریق تزئین با بالاترین کیفیت و دقت را تضمین می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید