اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
محصول جدید Hyperroll IQ توسط Hob Certec

در رولرهای پیشرفتۀ جدید، مقاومت به ضربه و استحکام خمشی با یک‌دیگر ترکیب شده اند تا صافی بالای سطح، کاهش عیوب و کاهش تغییر شکل حین پخت کاشی‌ها و اسلب‌های ضخامت بالا را تضمین کنند.

Hob Certec که یک تولید­کنندۀ پیشرو رولرهای کوره‌­های سرامیکی و از کشور چک است، جدید ترین غلتک خود را ارائه داده است.

Hyperoll IQ رولر با فناوری پیشرفته برای پخت انواع کاشی‌ها، اسلب و سرامیک ضخامت بالا است که صافی بالای سطح، کاهش عیوب و کاهش تغییر شکل را تضمین می‌کند.

hyperroll iq tabella

این محصول که به وسیلۀ گروه تحقیق و توسعه و با هدایت Pavel Kopacka تولید شده، نخستین دستگاهی است که همۀ پارامترهای فنی مهم مانند مقاومت در برابر شوک حرارتی و مقاومت خمشی را در رولرهای سرامیکی ترکیب کرده ­است. پارامترهایی که اهمیت زیادی در ضخامت‌های بالا پیدا می‌کنند.مدول الاستیسیتۀ بسیار بالای Hyperroll IQ (120 گیگا پاسکال) باعث مقاومت این غلتک در بارهای زیاد شده و مقاومت عالی در برابر شوک حرارتی، امکان نصب و جداسازی آن حتی در دماهای بالا را ایجاد می‌کند.

تخلخل کم از دیگر مزایای Hyperroll IQ است که باعث جلوگیری از ایجاد عیوب ناشی از حملۀ شیمیایی شده، تمیزی طولانی مدت سطح صاف رولر را تضمین می‌کند و مانع از تجمع آلودگی می‌شود.

بنا به توصیۀ Hob Certec بهتر است برای بهینه سازی کار، تعمیرات و تغییرات و همچنین ساده سازی مدیریت نگه‌داری رولر ها در انبار، از یک رولر در سرتاسر کوره استفاده کنید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید