اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح انبار HOB CERTEC در ایالات متحده

این تولیدکننده رولرهای کوره‌های سرامیک، با افتتاح یک انبار جدید در Newport، Delware فروش و ارائه محصولات به مشتریان آمریکایی را با سهولت بیشتری پیگیری خواهد کرد.

HOB CERTEC که در تمام ده سال حضور خود در بازار ایالات متحده کلیه فعالیت‌های مربوط به فروش خود را از دفتر مرکزی در جمهوری چک مدیریت می‌کرد، تصمیم گرفته با افتتاح یک انبار جدید در Newport گام مهمی در مسیر رشد بین‌المللی خود بردارد. این مرکز که در محل شرکت تابعه Tenmat Inc. واقع شده است در خدمت بازار محلی خواهد بود و کلیه محصولات گروه Diamorph را در آمریکای شمالی و جنوبی توزیع خواهد کرد.

از آنجا که تمامی تولیدکنندگان برتر کاشی‌های بزرگ در ایالات متحده از رولر­های سرامیکی HOB CERTEC استفاده می‌کنند، وجود یک انبار محصولات در این منطقه زمان تولید و حمل‌ و نقل را از 3 تا 4 ماه به 2 روز کاهش می‌دهد و امکان تامین سریع سفارش در شرایط اضطراری را فراهم می‌آورد.

با وجود رکود اقتصادی در اروپا و کاهش تقاضا در بازار جهانی سرامیک، HOB CERTEC در سال 2023 نیز با افزایش 11 درصدی درآمد به یک دهه رشد بی وقفه خود ادامه داد و قصد دارد تا در سال جدید نیز با بهینه‌سازی تولید و فروش و با ارائه محصولات و خدماتی با همان سطح کیفیت پیشین، جایگاه بین‌المللی خود را تقویت کند. این مجموعه با داشتن تیم ماهری از فروشندگان، نمایندگان و توزیع‌کنندگان، طیف وسیعی از خدمات و رولر­ها را برای رفع تمامی نیازهای صنعت سرامیک، از جمله چالش‌های تولید اسلب‌های بزرگ و سنگین و محصولات ضخیم به تمامی کشورهای اصلی تولیدکننده محصولات سرامیکی ارائه می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید