اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ثبت سفارش Stone Italiana در Gruppo B&T

Stone Italia به Gruppo B&T یک کارخانه کامل برای تولید اسلب‌های کوارتزی بازسازی شده سفارش داده است. این کارخانه تا تابستان 2023 به کارخانه Verona تحویل داده خواهد شد.

Gruppo B&T (Formingine, Modena) یک سفارش عمده از Stone Italiana که تولیدکننده سطوح مبلمان کوارتز بازسازی شده است و در ورونا واقع شده است ثبت کرده است. این سفارش مربوط به یک کارخانه کامل است و قرار است تا تابستان 2023 تحویل داده شود.

Stone Italiana علاوه بر فرآیندهای مربوط به کوارتز بازسازی شده، برای تولید ®slabs Cosmolite از فناوری‌های پیشرفته B&T نیز استفاده خواهد کرد. Cosmolite نام تجاری کانترهای آشپزخانه‌ای است که با استفاده از فناوری پیشرفته و کاملا از مواد بازیافتی بدون کوارتز ساخته شده است.

Gruppo B&T برای ورود به بازار کوارتز، بخش B&T Quartz خود را که از یک فناوری کاملا جدید به همراه یک سرویس جامع و کاملا یک‌پارچه بهره می‌برد را راه‌اندازی کرد. این مجموعه با افتتاح خط جدید می‌تواند نیاز مشتریان خود به ترندها و محصولات جدید و نوظهور را برطرف کند.

B&T Quartz اولین سفارش‌های خود را مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی دریافت کرد. یکی از این سفارشات مربوط به Stone taliana و برای ساخت کارخانه‌ای شامل تمامی تکنولوژی‌های فرایندی است. این تکنولوژی‌ها شامل شکل دهی اسلب با استفاده از پرس‌های جدید بدون لرزش و بدون پایه و تزئینات جدید است و نخستین سیستم جهان با امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه نامحدود از نظر زیبایی شناسی و حداکثر انعطاف‌پذیری در اندازه به شمار می‌آید. همچنین یک خط تمام‌کاری که با بخش کالیبراسیون بخش پرداخت تکمیل می‌شود.

این کارخانه بر مبنای نیازهای Stone Italiana به طور سفارشی طراحی شد. کارخانه ایتالیایی Stone Italiana در بازارهای بین‌المللی به ارائه محصولاتی که از نظر فنی پیشرفته و از نظر زیبایی شناختی جذاب هستند، شهرت دارد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید