اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

رشد بازدیدکنندگان بین‌المللی در Cevisama 2020

برگزارکنندگان Cevisama 2020 که از 3 تا 7 فوریه در شهر والنسیا برگزار شد، نمایشگاه امسال را بسیار خوش‌بینانه ارزیابی کردند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری اسپانیا که به کاشی سرامیکی و تجهیزات حمام اختصاص داده شده است، موقعیت بین‌المللی خود را تقویت کرده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در این کشور و مهم‌ترین رویداد سالانه در Comunitat Valenciana تأیید کرد.

طبق ارقام منتشر شده، در مجموع 92،435 بازدید کننده (4/1%+ نسبت به سال 2019)، از جمله 21،364 شرکت‌ کننده‌ بین‌المللی (9/5%+) وجود داشته است. بیش از یک سوم شرکت‌کنندگان از بازارهای اصلی صنعت کاشی اسپانیا در اروپا ـ ایتالیا، فرانسه، پرتغال، انگلیس و آلمان ـ و ایالات متحده بودند. کشورهای برتر از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان عبارت بودند از روسیه، مراکش، هند، الجزایر، لهستان، بلژیک، اسرائیل، اوکراین، هلند، ترکیه، ایرلند، مصر، بلغارستان، ایران و تونس.

امسال تعداد غرفه‌داران (847 شرکت شامل 295 شرکت از خارج از کشور که در بیش از 10 سالن حضور داشتند) با حضور تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات افزایش یافته بود؛ بخشی که تنها یک سال در میان در Cevisama شرکت می‌کند و شامل بیش از 70 غرفه است که کل سالن 7 را اشغال می‌کنند.

به گفته مانوئل روبرت (Manuel Rubert)، رئیس Cevisama، بخش معماران و طراحان داخلی و نیز موقعیت بازدیدکنندگان، در کنار خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال همچنان رشد می‌کند. این نمایشگاه میزبان ابداعات خاصی است که این گروه‌های هدف را مورد توجه قرار داده‌اند؛ از جمله سالن طراحی (Design Hall، سالن 6) و مهم‌تر از همه همایش‌هایی که به عنوان بخشی از Architecture Forum (تالار گفتمان معماری) برگزار می‌شود و اکنون به مهم‌ترین رویداد در نوع خود در اسپانیا تبدیل شده است.

Cevisama بعدی از 8 تا 12 فوریه سال 2021 برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

عملکرد خوب شعبه ازمیر Tecno Diamant

تقاضای بالای بازار ترکیه برای محصولات مرتبط با برش، گونیا کردن و لپینگTecno Diamant پس از گذشت یک سال از افتتاح شعبه جدید در آوریل

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید