اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
رشد بازدیدکنندگان بین‌المللی در Cevisama 2020

برگزارکنندگان Cevisama 2020 که از 3 تا 7 فوریه در شهر والنسیا برگزار شد، نمایشگاه امسال را بسیار خوش‌بینانه ارزیابی کردند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری اسپانیا که به کاشی سرامیکی و تجهیزات حمام اختصاص داده شده است، موقعیت بین‌المللی خود را تقویت کرده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در این کشور و مهم‌ترین رویداد سالانه در Comunitat Valenciana تأیید کرد.

طبق ارقام منتشر شده، در مجموع 92،435 بازدید کننده (4/1%+ نسبت به سال 2019)، از جمله 21،364 شرکت‌ کننده‌ بین‌المللی (9/5%+) وجود داشته است. بیش از یک سوم شرکت‌کنندگان از بازارهای اصلی صنعت کاشی اسپانیا در اروپا ـ ایتالیا، فرانسه، پرتغال، انگلیس و آلمان ـ و ایالات متحده بودند. کشورهای برتر از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان عبارت بودند از روسیه، مراکش، هند، الجزایر، لهستان، بلژیک، اسرائیل، اوکراین، هلند، ترکیه، ایرلند، مصر، بلغارستان، ایران و تونس.

امسال تعداد غرفه‌داران (847 شرکت شامل 295 شرکت از خارج از کشور که در بیش از 10 سالن حضور داشتند) با حضور تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات افزایش یافته بود؛ بخشی که تنها یک سال در میان در Cevisama شرکت می‌کند و شامل بیش از 70 غرفه است که کل سالن 7 را اشغال می‌کنند.

به گفته مانوئل روبرت (Manuel Rubert)، رئیس Cevisama، بخش معماران و طراحان داخلی و نیز موقعیت بازدیدکنندگان، در کنار خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال همچنان رشد می‌کند. این نمایشگاه میزبان ابداعات خاصی است که این گروه‌های هدف را مورد توجه قرار داده‌اند؛ از جمله سالن طراحی (Design Hall، سالن 6) و مهم‌تر از همه همایش‌هایی که به عنوان بخشی از Architecture Forum (تالار گفتمان معماری) برگزار می‌شود و اکنون به مهم‌ترین رویداد در نوع خود در اسپانیا تبدیل شده است.

Cevisama بعدی از 8 تا 12 فوریه سال 2021 برگزار خواهد شد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید