اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gottfried خاک رس Argolitec با خلوص بالا را عرضه می‌کند

این شرکت آلمانی با عرضۀ محصول جدید خود طیفی از محصولات معدنی خلوص بالا و بسیار ریزدانۀ رسی پایۀ ایلیت را ارائه خواهد ­داد.

شرکت آلمانی مستقر در Großheirath که Gottfried نام دارد و از سال 1921 مشغول استخراج و فرآوری مواد اولیۀ خام بسیار با کیفیت صنعت سرامیک (مانند خاک رس، شاموت، سنگ صابون و فلدسپات) است، محصول جدید خود را به بازار عرضه کرده است.

این محصول جدید که Argolitec نام دارد طیف محصولات معدنی رسی بسیار خالص و بسیار ریز دانۀ پایۀ ایلیت شرکت را گسترش می‌دهد. سیلیکات‌های لایه‌ای متورم نشونده، با داشتن عملکرد پلاستیک سازی در نقش چسب و عامل کمکی تف جوشی، باعث مناسب شدن Argolitec برای کاربردهایی با کارایی بالا می‌شوند. طیف وسیع محصولات Gottfried نیازهای حوزه‌های مختلفی از صنعت سرامیک را برطرف می‌کنند. طیف خاک رس خام و آسیاب شده با 20 تا %43 اکسید آلومینیوم (Al2o3) و رنگ‌های پخته شده سفید شیری، زرد و قرمز محبوبیت ویژه‌ای در میان تولید­کنندگان سرامیک‌های ساختمانی و محصولات نسوز دارند.

این شرکت طیف وسیعی از شاموت‌های بهینه سازی شده برای عملیات خاص را نیز ارائه می‌دهد که برای محصولات نسوز، خاک نسوز بهداشتی، کاشی و سایر سرامیک‌های ساختمانی بسیار مناسب هستند.

این شرکت آلمانی علاوه بر سنگ صابون خام و کلسینه شده، پگماتیت آسیاب شدۀ عاری از آهن را به‌صورت Gottfried Feldspat عرضه کرده است. از ماسۀ فلدسپات پتاس سفید پخت، به‌عنوان مادۀ اولیه اصلی در ساخت چینی، ظروف بهداشتی سرامیکی و کاشی استفاده می‌شود و دانه بندی‌های خاص این ماده در حجم بالای آجرهای لعابی با رنگ روشن و همچنین به عنوان عامل تردکننده در کاشی‌های سقفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امکان آسیاب کردن سایر ترکیبات فلدسپات­‌ها یا محصولات معدنی دیگری مانند شاموت، کوارتز و ولاستونیت نیز در این کارخانۀ مواد معدنی وجود دارد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید