اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gold Medal تولید کننده چینی، System Ceramics را انتخاب می‌کند

قرار است تا شرکت Gold Medal خط پرس‌کاری Superfast 19000 و سامانه تزئین تمام دیجیتالی Creadigit XXL را راه‌اندازی کند

System Ceramics به لطف تلاش‌های شعبه System China خود یک توافق‌نامه مهم تدارکاتی را با Gold Medal که تولید کننده پیشرو کاشی با کیفیت بالا در چین و مستقر در منطقه گوانگدونگ (Guangdong) است، امضا کرده است.

این گروه چینی، فناوری ایتالیایی را از System Ceramics برای مراحل پرس‌کاری و تزئین تمام دیجیتالی انتخاب کرده و به طور خاص خط پرس‌کاری Superfast 19000 و سامانه Creadigit XXL مجهز به Creavision را برگزیده است. این سامانه قدرتمند بینایی و خودتنظیم، چاپ کاملاً متمرکز روی زیر لایه سرامیکی را تضمین می‌کند؛ در نتیجه، کیفیت محصول نهایی را افزایش می‌دهد و همچنین مقادیر قابل توجهی در مصرف جوهر صرفه‌جویی می‌کند.

حضور محلی شرکت تابعه و توانایی آن در ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد به مشتری در طول سال‌ها، نقشی اساسی در تحکیم مشارکت بین System Ceramics و Medal Gold ایفاء کرده است که با این آخرین سرمایه‌گذاری، ارزش خودکارسازی (اتوماسیون)های صنعتی تدارک دیده شده توسط این گروه ایتالیایی اثبات می‌شود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید