بنا به گزارشها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیش از 17 میلیون یورو داشته که این مقدار تقریبا %20 افزایش را نسبت به سال قبل نشان میدهد. دیجیتالی شدن و بهینهسازی انرژی از عواملی هستند که باعث این رشد شدهاند.
بنا به گزارشها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیشاز 17 میلیون یورو داشته که این مقدار نسبت به سال قبل تقریبا %20 افزایش را نشان میدهد. این افزایش نتیجۀ مشارکت همۀ واحدهای صنعتی گروه Fiorano Modenese است. این واحدها عبارتند از: GMM industrial Component که توزیعکنندۀ محصولات برجستۀ این برند است، BBM Industrial Maintenance که ارائهدهندۀ خدمات بسیار تخصصی پایش و نگهداری پیشگیرانه است، Malauti aiandustrial Revamping که در زمینۀ بازسازی و احیا الکترومکانیک مشغول به فعالیت است و شرکت تابعۀ GMM USA(Clarksville, Tennessee) که نقش تثبیت شدهای در حوزۀ سرامیک ایالات متحده دارد.
این مجموعه در ادامۀ روند ساماندهی مجدد و اتخاذ هرچه بیشتر سیاستهای مبتنی بر مشتریمداری، حوزۀ فعالیت خود را به خارج از حوزۀ صنعت سرامیک هم گسترش داده و مشارکتهای مهم جدیدی را با شرکتهای پیشرو در صنایع غذایی و آشامیدنی و انرژی آغاز کرده است.
نتایج سال 2021، تعهد استوار این گروه به رسالت و ارزشهایی مانند تحقیقات و نوآوریهای دیجیتالی، دیجیتال سازی، خدمات 24 ساعته، پشتیبانی از مشتری، شخصیسازی سیستمهای صنعتی و تمرکز فزاینده بر اقتصاد سبز و بهرهوری از انرژی را نشان میدهد.
گروه GMM در پنجاه سال گذشته بر نقش خود بهعنوان یک شریک صنعتی جهانی برای بخشهای مهم صنعتی تاکید داشتهاست. هدفی که پیشبینیهای مربوط به گردش مالی هم موید آن هستند. در طرح تجاری این گروه برای پنج سال آینده، پیشبینی شده که سرمایهگذاری در بخش خدمات صنعتی رشد چشمگیری داشته باشد تا این مجموعه بتواند پیشنهاداتی بسیار متمایز و با ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه کند.