اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
GMM Group رشد قوی در سال 2021 را گزارش می‌دهد

بنا به گزارش­‌ها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیش از 17 میلیون یورو داشته که این مقدار تقریبا %20 افزایش را نسبت به سال قبل نشان می‌­دهد. دیجیتالی شدن و بهینه‌­سازی انرژی از عواملی هستند که باعث این رشد شده‌­اند.

بنا به گزارش­‌ها، گروه GMM در سال 2021 درآمدی بیش‌از 17 میلیون یورو داشته که این مقدار نسبت به سال قبل تقریبا %20 افزایش را نشان می‌­دهد. این افزایش نتیجۀ مشارکت همۀ واحدهای صنعتی گروه Fiorano Modenese است. این واحدها عبارتند از: GMM industrial Component که توزیع­‌کنندۀ محصولات برجستۀ این برند است، BBM Industrial Maintenance که ارائه‌­دهندۀ خدمات بسیار تخصصی پایش و نگهداری پیش‌گیرانه است، Malauti aiandustrial Revamping که در زمینۀ بازسازی و احیا الکترومکانیک مشغول به فعالیت است و شرکت تابعۀ GMM USA(Clarksville, Tennessee) که نقش تثبیت ­شده‌­ای در حوزۀ سرامیک ایالات متحده دارد.

این مجموعه در ادامۀ روند سامان­دهی مجدد و اتخاذ هرچه بیشتر سیاست­‌های مبتنی بر مشتری­‌مداری، حوزۀ فعالیت خود را به خارج از حوزۀ صنعت سرامیک هم گسترش داده و مشارکت‌­های مهم جدیدی را با شرکت‌های پیشرو در صنایع غذایی و آشامیدنی و انرژی آغاز کرده­ است.

نتایج سال 2021، تعهد استوار این گروه به رسالت و ارزش­‌هایی مانند تحقیقات و نوآوری­‌های دیجیتالی، دیجیتال ­سازی، خدمات 24 ساعته، پشتیبانی از مشتری، شخصی­‌سازی سیستم‌­های صنعتی و تمرکز فزاینده بر اقتصاد سبز و بهره‌­وری از انرژی را نشان می­‌دهد.

گروه GMM در پنجاه سال گذشته بر نقش خود به­‌عنوان یک شریک صنعتی جهانی برای بخش­‌های مهم صنعتی تاکید داشته‌­است. هدفی که پیش­‌بینی‌­های مربوط به گردش مالی هم موید آن هستند. در طرح تجاری این گروه برای پنج سال آینده، پیش‌­بینی شده که سرمایه­‌گذاری در بخش خدمات صنعتی رشد چشم‌گیری داشته­ باشد تا این مجموعه بتواند پیش‌نهاداتی بسیار متمایز و با ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه کند.

20220210gmm int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید