اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gmm Group بهره‌وری انرژی و تولید Florida Tile را بهبود می‌بخشد

Gmm Group که همواره در حال تحقیق برای ارائه راه‌کارهای پیشرفته است، سیستم نوآورانه­ جدیدی را برای خنک کردن کاشی‌ها در بخش لعاب‌کاری به Florida Tile عرضه کرده است.

Gmm Group از طریق Gmm USA که یکی از زیر مجموعه‌های این گروه در ایالات متحده است، سیستم خلاقانه‌ای را به Florida Tile (یک شرکت آمریکایی متعلق به Panariagroup) جهت خنک کردن کاشی‌ها پیش از چاپ دیجیتال، عرضه کرده است. این سیستم که با همکاری شریک مستقر در Reggio Emilia که FM نام دارد به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده، جایگزین و یا مکملی برای راه‌کارهای موجود به شمار می‌آید.

این سیستم همه‌کاره با ترکیب انعطاف‌پذیری و حداکثر بهره‌وری انرژی، باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مقدار واقعی مصرف برق می‌شود. بهره‌وری بالای سیستم فن گریز از مرکز، مقدار مصرف انرژی در سیستم خنک‌کننده را به حدود 7 کیلووات ساعت کاهش داده و در مقایسه با سیستم‌های سنتی که بین 22 تا 30 کیلووات انرژی جذب می‌کنند، دما را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

آزمایش‌های داخلی که با مشارکت FM انجام شده اند حاکی از کاهش نویز عملیاتی قابل احساس شدن تا حدود %40 است. به علاوه ماژولار بودن، امکان تعمیر فن معیوب را به صورت همزمان و بدون نیاز به قطع جریان تولید محصول یا متوقف کردن تولید را ایجاد می‌کند.

راه‌کار پیشنهادی Gmm Group گام بزرگی در راستای صرفه‌جویی در انرژی و هزینه در صنعت سرامیک که یکی از صنایع بسیار پر مصرف از لحاظ انرژی محسوب می‌شود بوده و علاوه بر این تکنولوژی خلاقانه‌ای برای دستیابی به بالاترین سطوح بهره‌وری است.

gmm floridatile

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید