اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
مشارکت Gmm در بهره‌وری انرژی در Ceramiche Mariner

Ceramiche Mariner یک قرارداد تعمیر و نگهداری با هدف شناسایی و رفع نشتی هوای فشرده در تاسیسات Roteglia را با Gmm Group به امضا رساند.

گروه Gmm در ادامه تعهد دیرینه خود به تحقیق و توسعه درباره فناوری‌های نوآورانه جهت کمک به شرکت‌ها برای بهبود تولید و بهره‌وری انرژی، هم‌افزایی بین شرکت‌های تابعه خود را با شرکت‌هایی که ماموریت مشترکی را دنبال می‌کنند شدت بخشید.

Festo یکی از این شرکت‌های پیشرو در بخش اتوماسیون صنعتی، بخش پنوماتیک و همچنین مشتری 20 ساله است که گروه Gmm پروژه جستجو و کاهش نشتی برای انواع فرآیندهای تولیدی را به همراه آن به پیش برد.

Ceramiche Mariner of Castellarano که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه سرامیک است بر آن شد تا فرآیند کاهش نشتی را بر­اساس خدمات ارائه شده توسط گروه Gmm دنبال کند. این شرکت ایتالیایی یکی از شرکت‌های پیشروی سرامیکی در زمینه مسائل مربوط به نوآوری تولید و پایداری است.

نشتی هوای فشرده یکی از دلایل اصلی افزایش هزینه و اتلاف انرژی در خطوط تولید به شمار می‌آید و Mariner بر آن شد تا برای رفع این مشکل از خدمات گروه Gmm در تاسیسات Roteglia خود استفاده کند. تاثیرات این سرمایه‌گذاری و تعیین زمان بازپرداخت پس‌از تکمیل فعالیت‌های خدماتی با ممیزی انرژی بر اساس طرح ROI انجام خواهد شد.

grafica mariner gmm group 14 09

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید