اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gmm Group پروژه‌ی سبز جدیدی را با Florim Ceramiche تکمیل می‌کند

یک سیستم سرمایش کاشی کم­‌مصرف جدید نصب شد.

گروه Gmm هم­گام با کوشش‌­های طولانی‌­مدت خود برای توسعه‌­ی راه­ حل­‌های مبتکرانه‌­ای که به مشتریان در دستیابی به بازده انرژی و تولید بیشتر کمک می­‌کنند، Gmm Group پروژه‌­ی مهمی را با Florim Ceramiche ، یکی از کمپانی‌­های پیشروی جهان در این بخش با تعهد محکم نسبت به ماندگاری محیطی (که یک Benefit Company  با B Corp  تأیید شده هم هست) تکمیل کرده است.

واحد سفارشی تحویل داده شده به Florim از یک سیستم مبتکرانه‌­ی سرمایش کاشی تشکیل می‌­شود که در همکاری با FM، یک شریک استراتژیک Gmm Group، طراحی و ساخته شده است. این راه حل با ارزش به خوبی نیاز به بازده بالاتر در تولید سرامیک را رفع می­‌کند. این واحد سفارشی از سیستمی با فن‌­های سانتریفیوژ با عملکرد بالا تشکیل می‌­شود که به طور ویژه برای تمیز و سرد کردن کاشی‌­های سرامیکی در ورودی چاپگرهای دیجیتال طراحی شده است. در کنار بازده بالا و انعطاف‌­پذیری فن­‌های سانتریفیوژ ، این سیستم همچنین یک عملکرد عالی از نظر صرفه­‌جویی در انرژی (یک ملزومه‌­ی کلیدی برای Florim) با سطح مصرف فقط 7.5 کیلو‌وات در ساعت ارائه می‌­دهد.

عملکرد عالی از نظر ماندگاری و کاهش هزینه دوباره با هدف Gmm Group که دستیابی به بالاترین سطح نوآوری فنی است توافق دارد و بدین وسیله بهره‌­وری ماشین را بهتر کرده و زمان توقف خارج از برنامه را کاهش می­‌دهد.

GMM 800

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید