اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت‌های ایتالیایی باید به کار برگردند، ما نمی‌توانیم یک روز دیگر را هم از دست بدهیم

درخواست تجدید نظرِ رئیس فدراسیون تولیدکنندگان کالاهای سرمایه‌ای ایتالیا که شامل ACIMAC (انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات سرامیک) است، به مؤسسات ایتالیایی و فدراسیون کارفرمایان Confindustria داده می‌شود تا از 13 آوریل بتوانند شرکت‌ها را بازگشائی کنند.

lesce elenco«همان طور که قبلاً به وینچِنزو بوچیا (Vincenzo Boccia) رئیس Confindustria و نمایندگان مؤسسات ایتالیایی نوشته‌ایم، اگر بخواهیم از فروپاشیِ جبران‌ناپذیر سامانه اقتصادی خود جلوگیری کنیم، باید هرچه سریع‌تر و دستکم تا 13 آوریل به کار خود برگردیم.»

این‌ها سخنان جوزپه لِشِه (Giuseppe Lesce)، رئیس Federmacchine (فِدِرامَکینِه) بودند. فدراسیونِ شرکت‌های تولیدکننده کالاهای سرمایه‌ای ایتالیا در خدمت همه بخش‌های صنعتی است؛ صنعتی که از بیش از 5،100 شرکت در سراسر کشور با گردش مالی مجموعاً 50 بیلیون یورو و سهم صادراتی بسیار بالا (نزدیک به 70٪) و نیروی کار 200،000 نفری تشکیل شده است.

لِشِه هشدار داد: «با توجه به محدودیت‌های بودجه دولتی و ماهیتِ در هم تنیده کُل اقتصاد در سطح جهان، غیر قابل تصور است که اکثر فرایندهای تولید را بیش از این تعطیل نگه داریم و تصور کنیم که می‌توان آن‌ها را به سادگی از لحاظ مالی جبران نماییم. نباید فراموش کنیم که بسیاری از کشورها به ویژه آلمان که بزرگ‌ترین رقیب بخش‌هایی هستند که من نماینده آن‌ها می‌باشم، در حال ادامه دادنِ فعالیت‌های تولیدی خود هستند. این امر منجر به کاهش سهم‌های بازارهایی خواهد شد که در طول سال‌ها با کار بسیار سخت به دست آورده‌ایم و منجر به از دست دادنِ سفارشات و مشتریان به نفعِ کسب و کارهایی می‌شود که به فعالیت خود ادامه می‌دهند.»

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید