اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه‌اندازی سیستم فتوولتائیک جدید در Mordano

نصب 22000 متر مربع پنل‌های فوتوولتائیک مانع از انتشار 1400 تن دی‌ اکسید کربن در سال می‌شود.

نیروگاه فوتوولتائیک جدید نصب شده روی سقف کارخانه دوم Florim در Mordano (Bologna) از ماه سپتامبر به بهره‌برداری رسید. 22000 مترمربع سطح حساس به نور با بیشینه توان 4.5 مگاوات بر ثانیه مانع از انتشار 1400 تن دی اکسید ­کربن در سال می‌شود. سرمایه‌گذاری اخیر این گروه سرامیک ایتالیایی آخرین مورد از مجموعه اقداماتی است که این مجموعه در طول سال‌ها به عنوان بخشی از سیاست‌های پایدارسازی و با هدف به حداقل رساندن تاثیرات مخرب روی محیط زیست و جامعه محلی اتخاذ کرده است.

Claudio Lucchese ریاست Florim S.p.A اینطور توضیح می‌دهد: “تعهد ما به حفاظت از محیط زیست از بیش از 14 سال پیش آغاز شد و در دسامبر 2020 ما را به تنها شرکت سرامیکی دارای گواهی B Crop در جهان تبدیل کرد. راه‌اندازی این کارخانه جدید در کنار دو تاسیسات دیگر موجود در Fiorano Modenese نقطه عطف بزرگی در گسترش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مجموعه به شمار آمده و با 64000 مترمربع پنل، مجموع ظرفیت نصب شده را به 12.2 مگاوات بر ثانیه خواهد رساند. این اقدام گام موثر دیگری در جهت کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن در محیط زیست و مطابق با تغییرات اساسنامه Florim است و به وضوح تعهد این مجموعه به ثبات اقلیمی را نشان می‌دهد.”

Florim بیش از ده سال پیش با نصب اولین سیستم فتوولتائیک روی سقف کارخانه خود در Fiorano Modenese تولید انرژی پاک را آغاز کرد. دومین سیستم در سال 2019 نصب شد تا با مجموع 42000 متر مربع پنل، توان تولیدی را به 7.7 مگاوات بر ثانیه برساند. نصب سیستم جدید در Mordano باعث افزایش بیشتر ظرفیت تولید برق شرکت می‌شود. سیستم جدیدی که به لطف فعالیت همزمان دو ژنراتور می‌تواند در روزهای آفتابی %100 نیاز کل تاسیسات ایتالیا را تامین کند.

علاوه بر این، Florim از سال 2021 باقیمانده نیاز برق خود را منحصرا از تامین کنندگانی تامین می‌کند که تولید از منابع تجدیدپذیر با ضمانت مبدا را تضمین می‌کنند. موارد فوق در کنار چیدمان جدید کارخانه این مجموعه را قادر ساخت تا بین سال‌های 2012 تا 2021 از انتشار 111042 تن دی اکسید کربن جلوگیری کند. قرار است این مقدار با سرمایه‌گذاری جدید در Mordano افزایش پیدا کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید