اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح فروشگاه جدید و پرچمدار Florim در نیویورک

این فروشگاه 6000 فوت مربعی که توسط Rafael Viñoly طراحی شده است در خیابان پنجم و در ساختمان شناخته شده NoMad واقع شده است.

فروشگاه پرچمدار و جدید Florim در قلب منهتن قرار دارد. این فروشگاه که مشرف به خیابان پنجم است با ساختمان Empire State دو بلوک فاصله دارد. در حال حاضر شوروم این کمپانی که از سال 2015 در خیابان مدیسون نیویورک واقع شده بود به خیایان پنجم، در محله NoMad انتقال پیدا کرده است. جایی که انرژی مرکز شهر در همراهی با ظرافت بالای شهری ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است.

نمای شیشه‌ای Flagship از طبقه دوم 277 خیابان پنجم دیده می‌شود. این ساختمان که دارای یک لابی ورودی اختصاصی در طبقه اول است، در آسمان‌خراش معروفی که توسط Rafael Viñoly طراحی شده و بیش از 633 فوت ارتفاع دارد واقع شده است و نمای پانورامایی را از افق منهتن ارائه می‌دهد. فضای شوروم 6000 فوت مربع است و از 5600 متر شیشه پیوسته در نمای دو طبقه در دو طرف (خیابان پنجم و سی‌ام) استفاده شده است.

فضاهای این شوروم در هماهنگی با دیگر فروشگاه‌های Florim طراحی شده اند و سطوح بزرگ چینی در نمای نمونه‌های مسکونی و تجاری زیبایی، عملکرد و انطباق‌پذیری محصولات را به رخ می‌کشند. کف، دیوار، روشویی حمام، کانتر آشپزخانه، میز، شومینه، المان‌های سه بعدی، نصب سقفی و سیستم‌های نمای مشبک تنها بحشی از کاربردهای محصولات Florim هستند.

نمای شیشه‌ای باعث دیده شدن فضای نمایشگاه از بیرون شده و اسلب‌های Florim از داخل خیابان پنجم و خیابان 30 هم قابل مشاهده هستند.

در مراسم افتتاحیه بزرگ این فروشگاه در 16ام نوامبر گذشته، کنسول ایتالیا، Cesar Bieller، نماینده ICE (آژانس کسب‌وکار ایتالیایی نیویورک) و NKBT انجمن ملی آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز حضور داشتند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید