اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Firemat Ecointer، مرکز تولید جدید برای مواد دیرگداز

با کسب مالکیت اخیر Ecointer، Aldero Industrial Supplies موقعیت خود را در بخش مواد دیرگداز تقویت و یک مرکز تولید جدید را راه‌اندازی می‌کند.

aldro firemat ecointer logo elencoAldero Industrial Supplies یک راهبر بازار در بخش چینی بهداشتی سرامیکی و عایق حرارتی به سرپرستی خانواده شیارینی (Sciarrini) است و فرآیند تثبیت خود را در بخش دیرگدازها ادامه می‌دهد.

به دنبال تأسیس تولیدکننده دیرگداز ریختنی Firemat در سال 2017، در 15 اکتبر آن سال، این شرکت مستقر در چیویتا کَستِلانا (Civita Castellana) صد در صدِ سهام Ecointer (S. Bernardino Verbano) را به دست آورد؛ کسب و کاری که به مدت 40 سال در اکستروژن مواد دیرگداز برای صنایع سرامیک و غذایی تخصص یافته‌اند.

این تملک منجر به ایجاد Firemat Ecointer شد؛ تنها بازیگر اروپایی که قادر به ارائه مواد دیرگداز اکسترود شده و ریختنی و جامع‌ترین طیف مواد برای کوره‌های صنعتی در بازار است.

این شرکت با به اشتراک گذاشتن دانش فنی، فناوری و مهارت‌ها، قادر خواهد بود تا رشد خود را در همه بازارهای اصلی بین‌المللی شتاب بخشد و محصولات مرغوب 100٪ ساخت ایتالیا را ارائه دهد.

عملیات تولید همچنان به طور انحصاری در ایتالیا انجام خواهد شد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب که در دمای حدود °C1400 پخته شده‌اند، محصولاتی با ویژگی‌های استثنایی مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر شوک حرارتی و دوام را تضمین می‌نماید. این سطح بالا از کیفیت، با کنترلِ دقیق هر مرحله تولید از طراحی تا فرآوری مواد اولیه و بسته‌بندی تضمین می‌شود.

در آینده Firemat Ecointer قصد دارد تا سامانه‌های جدید پخت، شکل‌های هندسی و فرمولاسیون‌هایی را با تمرکز بر صرفه‌جویی در انرژی و به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی توسعه دهد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید