اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
FCRI رولر SK95 را به بازار عرضه می‌کند

رولر جدید FCRI با داشتن مقاومت بالای خمشی، مانع از روی هم قرار گرفتن کاشی‌­ها در منطقۀ کولینگ سریع کوره می‌­شود.

تیم تحقیق ­و­توسعۀ گروه FCRI، غلتک ضد خمش SK95 را برای جلوگیری از روی هم قرار گرفتن کاشی‌­ها در این منطقه از کوره و کسب اطمینان از جابه­‌جایی روان آن­‌ها حین فرایند پخت تولید کرد. این رولرها خصوصا در کوره ­هایی با بهره­‌ وری بالا و کوره­ های مخصوص پخت محصولات بزرگ، بسیار کارآمد است.

رولرمذکور با استقبال خوبی در بازار روبه­ رو شده و مورد استفادۀ چندین شرکت بزرگ تولید­کنندۀ کاشی و سرامیک در چین قرار گرفته­ است. یکی از این تولید­کنندگان شرکت Chunyi است که با داشتن ظرفیت تولید 48000  مترمربع کاشی ­های دیواری 300 × 600 میلیمتری در روز، از رولر SK95 ( 65× 4700 میلیمتر) در پخت کاشی­­ ها در ردیف‌­های ده قطعه‌­ای استفاده کرده و مشکلی در روی هم قرار گرفتن کاشی­‌ها نداشته­‌است.

از این رولرها در شرکت SMT که تولید­کنندۀ اسلب­‌های نازک (1200×3600میلیمتری) با ظرفیت تولید روزانۀ 6000 مترمربع است هم استفاده­‌شده و کلیۀ انتظارات برطرف شده­‌اند. شرکت QuanSheng هم گزارش مشابهی از عملکرد رولرهای (4300×60 میلیمتر) ارائه داده­‌است. این شرکت روزانه 30000 مترمربع کاشی لعاب­دار پولیشی شده در اندازۀ 800×800  تولید می‌­کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید