اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Essepienne به ACIMAC پیوسته و جایگاه صادرکنندۀ مجاز را کسب نموده است

Essepienne که مصمم است موفقیت‌های به دست آمده در دو سال اخیر خود را مجددا تکرار کند، در ابتدای سال 2022 نیز به اهداف جدید و هیجان انگیزی دست پیدا کرده است.

شرکت Essepienne که در ساسولو مستقر است در ادامۀ حضور بین‌المللی و کسب درآمد موفقیت آمیز، در چند ماه اول سال 2022 نیز به دو هدف مهم دست پیدا کرده که به رشد و توسعۀ این مجموعه کمک خواهند کرد.

با پیوستن این شرکت فعال در حوزۀ تجارت قطعات یدکی و مواد مربوط به صنعت سرامیک به ACIMAC، از این پس این شرکت از خدمات و مزایای بسیاری که این انجمن معتبر بین‌المللی در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد برخوردار خواهد شد.

دستاورد مهم دیگر به صادرات به کشورهایی که با اتحادیه اروپا قرارداد و توافقات ترجیحی دارند مرتبط است. این شرکت موفق به کسب جایگاه صادر کنندۀ مجاز در قوانین گمرک اتحادیۀ اروپا شده­ که باعث ساده شدن عملیات صادرات/ واردات برای مشتریان بین‌المللی و کاهش عوارض گمرکی می‌شود و همچنین در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید