اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه Esmalglass-Itaca با خرید Ferro تبدیل به یک غول میلیارد یورویی شد

انتظار می‌رود که معامله تا تابستان به اتمام برسد. Esmalglass با تملک Tile Coatings Business (کسب و کار پوشش‌های کاشیِ) شرکت Ferro، راهبر جهانی در بخش لعاب‌های سرامیکی، جوهرها و رنگ‌ها خواهد شد.

vicente bagan internoدر عملیاتی به ارزش 460 میلیون دلار وجه نقد با پتانسیل 32 میلیون دلار اضافی نقدی بر اساس عملکرد پیش از پایان کار کسب و کار، گروه چند ملیتی اسپانیایی Esmalglass-Itaca (متعلق به Lone Star Funds مستقر در ایالات متحده) در ماه دسامبر توافق نامه‌ای را برای تملک Tile Coatings Business شرکت Ferro امضاء کرد. با در نظر گرفتنِ ارزش معامله و اندازه این دو بازیگر، این بدون شک مهم‌ترین عملیاتی است که تا کنون در تاریخ صنعت رنگ و لعاب سرامیکی انجام شده است. انتظار می‌رود که زودتر از تابستان به پایان نرسد و باید مورد تأیید مسئولین رقابت اروپا قرار بگیرد.

Esmalglass-Itaca که در سال 2015 نیز Fritta را به دست آورد، قرار است با گردش مالی حدود یک میلیارد یورو، در بخش رنگ و لعاب سرامیکی به یک راهبر جهانی بدون چالش تبدیل شود. گروه مستقر در ویارئال (Villarreal) 1،650 کارمند و حدود بیست واحد تولیدی در اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، روسیه، ترکیه، مکزیک، برزیل، اندونزی، چین و تایلند دارد و در سال 2018 درآمد 470 میلیون یورویی را اعلام کرده است. Tile Coatings Business شرکت Ferro یک گردش مالی مشابه با فروش سالانه 510 میلیون دلار برای سال منتهی به 30 سپتامبر 2019 دارد.

برای شرکت Ferro یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان رنگ‌ها و لعاب‌ها برای سرامیک، شیشه و فلز در جهان، فروش Tile Coatings Business بخشی از راهبرد تمرکز بر روی صنایع با رشد بالاتر و سودآور است تا بتوان به توازن متعادل‌تری بین اروپا و سایر نقاط جهان که کم‌تر در معرض بازارهای ساخت و ساز هستند، دست یافت.

برای گروه Esmalglass-Itaca، ادغام آتیِ Ferro راه را برای توسعه هم افزایی‌های اصلی در تحقیق، نوآوری و خدمات هموار خواهد کرد و به طور بالقوه منجر به کاهش هزینه‌ها برای رسیدن به بازار خواهد شد. همان طور که ویسنته باگان، مدیرعامل مشترک گروه اسپانیایی توضیح داد، هدف، دستیابی به رقابت‌پذیریِ بیشتر و ایجاد ارزش برای مشتریان در بخشی است که قرار است طی چند سال آینده با تمرکز روز افزون بر حداکثر بهره‌وری، روند تثبیت و تکامل مهمی را پشت سر بگذارد. این فرآیند توسعه با سطح بالای کمال بین دو کسب و کار و سطح بالای کیفیت محصولات، فناوری‌ها و دستگاه‌هایشان و تخصصی‌سازیِ تیم‌های آن‌ها تقویت می‌شود. بر اساس بیانیه‌های اولیه، Lone Star قصد دارد تا دو کسب و کار را مستقل و به وضوح متمایز از هم نگه دارد تا هر دوی آن‌ها بتوانند در نقاط قوت خود نقش ایفا نمایند.

esmalglass sede 3

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید